Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ Κ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ




μουσουρ.jpgΜε την ευκαιρία της νίκης της Νέας Δημοκρατίας στη χθεσινή εκλογική αναμέτρηση και της επανεκλογής του, ο Κωστής Μουσουρούλης, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση:

 
 
«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συμπατριώτες μου για την εμπιστοσύνη τους στη Νέα Δημοκρατία. Είναι στήριξη στη χώρα και στην ευρωπαϊκή της πορεία. Στο αναπτυξιακό της μέλλον.
 
Ο δρόμος είναι δύσκολος, όμως με ενότητα και αποφασιστικότητα μπορούμε να τον διαβούμε. Απαιτούνται μεγάλες τομές. Για να ανακουφίσουμε από τις δυσκολίες, να λυθούν προβλήματα, να αλλάξουν νοοτροπίες από το ‘εγώ’ στο ‘εμείς’.
Εδώ και τώρα επιλέγουμε αν θα προδιαγράψουμε ένα μέλλον θετικό, προς όφελος όλων μας, της πατρίδας μας. Σε αυτό το στόχο είμαι προσανατολισμένος και θα συνεισφέρω στο μέτρο των δυνάμεών μου.
Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τους συνυποψήφιούς μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας για τον αγώνα τους, καθώς και όλα τα μέλη και στελέχη της παράταξης που έδωσαν τη μάχη για να φτάσει το μήνυμα της συνοχής και της ελπίδας σε όλη τη Χίο, τις Οινούσσες και τα Ψαρά.»http://www.xiakifoni.gr/articles.aspx?ArticleID=16240