Η κυπριακών συμφερόντων σουηδική εταιρεία «Fontana Food ΑΒ», που δραστηριοποιείται και ειδικεύεται στην εισαγωγή και διανομή ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων του κλάδου τροφίμων και ποτών, προτίθεται να προωθήσει ποικιλοτρόπως τη γαστρονομική φυσιογνωμία της Λέσβου στην σκανδιναβική αγορά.
Αντιπροσωπεία της, με επικεφαλής τον έναν εκ των ιδιοκτητών της, το Λοΐζο Παπαδόπουλο, που έτυχε θερμής υποδοχής από τον περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Νάσο Γιακαλή, παρέμεινε μέχρι και χθες στο νησί της Λέσβου. Αφορμή της επίσκεψή της στο νησί, αποτέλεσε η πρότερη επαφή της με τα λεσβιακά προϊόντα στις πανελλαδικές εκθέσεις που συμμετείχε η Περιφέρεια όπως το «Festival Γάλακτος και Τυριού», το «Agro Quality Festival» και το «Festival Ελιάς & Ελαιολάδου».
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας «Fontana Food ΑΒ» έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ποιότητα των λεσβιακών προϊόντων και αποφάσισαν να επενδύσουν σ' αυτά, με την εισαγωγή τους στη Σουηδική αγορά. Για να βοηθηθεί το όλο εγχείρημα, σχεδιάστηκε μια ολοκληρωμένη μαζική καμπάνια-marketing, στην οποία εντάσσεται και η συγκεκριμένη αποστολή. Η καμπάνια μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την έκδοση ενός εγχειριδίου με συνταγές μαγειρικής της Λέσβου, το οποίο θα τοποθετηθεί στα καταστήματα όλης της Σουηδίας, την παραγωγή μικρών βίντεο τα οποία θα προβληθούν στην εθνική τηλεόραση και θα «αναρτηθούν» σε εξειδικευμένους ιστοτόπους-social media, καθώς και τη δημιουργία διαφημιστικών μακετών που θα καταχωρηθούν σε περιοδικά, εφημερίδες, internet banners και θα χρησιμοποιηθούν σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων & ποτών.
Στην αποστολή στη Λέσβο, εκτός από το τεχνικό επιτελείο και τους εκπροσώπους της εταιρείας, συμμετείχαν και τέσσερις εκ των κορυφαίων εξειδικευμένων δημοσιογράφων, bloggers & συγγραφέων της Σουηδίας στη διατροφή και στη μαγειρική.
Παράλληλα, με τη γαστρονομική Λέσβο, που κατά κύριο λόγο θα προβληθεί μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, θα υπάρξει και σχετική μέριμνα για την έμμεση ανάδειξη και άλλων στοιχείων του νησιού, όπως αξιοθέατα, ιστορία, πολιτισμός και φυσικό περιβάλλον.
Παράλληλα, με τη γαστρονομική Λέσβο, που κατά κύριο λόγο θα προβληθεί μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, θα υπάρξει και σχετική μέριμνα για την έμμεση ανάδειξη και άλλων στοιχείων του νησιού, όπως αξιοθέατα, ιστορία, πολιτισμός και φυσικό περιβάλλον.
aftodioikisi.gr