Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΣΤΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΟΥ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΑΥΡΙΟ Ο ΜΕΡΟΥΣΗΣ




Στην πόλη που περίπου πριν από ένα χρόνο δοκίμασε για πρώτη φορά τις δυνάμεις του στο μαραθώνιο, επιστρέφει την Κυριακή ο Χριστόφορος Μερούσης (Ομ. Βροντάδων). Ο 31χρονος  δρομέας θα πάρει μέρος στον αγώνα του Ρότερνταμ, στον τρίτο μαραθώνιο της ζωής του με στόχο να βελτιώσει το ατομικό του ρεκόρ, το οποίο είναι 2.22.07. 

«Καταρχήν θέλω να ξεπεράσω τον εαυτό μου. Για το όριο δεν μπορώ να μιλήσω. Είχα κάποια προβλήματα των τελευταίο καιρό, που αποσυντόνισαν την προετοιμασία μου. Παρόλα αυτά προπονητικά είμαι καλά και πιστεύω πως θα έρθει ένα καλό αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω όσους μας βοηθάνε, τον προπονητή μου, την ομοσπονδία και την εταιρεία μου την New Balance, που στηρίζει την προσπάθεια μου», είπε ο αθλητής που γυμνάζεται με τον Σταύρο Καρρέ.

Να σημειώσουμε πως στον συγκεκριμένο Μαραθώνιο την Κυριακή θα αγωνιστούν πάρα πολλοι ακόμα Έλληνες δρομείς. Εκτος απο τον Μερούση κάποιοι απο αυτους που ξεχωρίζουν ειναι οι Δημήτρης Καλικακουδης, Γιάννης Χαμόδρακας, Ξένια Κατσιμάντου, Χαρά Σκουλαρίκη.