Του Μηνά Τσαμόπουλου
Σε ενοποίηση των σκαφών αναψυχής επαγγελματικών και ιδιωτικών θα προχωρήσει η κυβέρνηση, όπως τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Συγκεκριμένα, επεσήμανε ότι θα μπορούν και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής να ναυλώνονται, αλλά θα πληρώνουν τέλος πλόων και ΦΠΑ στις αγοραπωλησίες των σκαφών που δεν είναι επαγγελματικά.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι θα απλουστευθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, ενώ τα υπό ελληνική σημαία τουριστικά σκάφη θα έχουν ελαφρύνσεις ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.
Ο υπουργός έχει επισημάνει και στο παρελθόν ότι το νομοσχέδιο το μελετά σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς αλλά και με το υπουργείο Τουρισμού και το υπουργείο Οικονομικών, ώστε «να δούμε πώς θα μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη. Προσωπικά δεν έχω τη λογική ότι το κάθε υπουργείο λειτουργεί από μόνο του αλλά ότι η κυβέρνηση λειτουργεί συνολικά. Το ζητούμενο, πάντως, είναι να αυξήσουμε τα σκάφη που φιλοξενεί η χώρα. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε 17.700 σκάφη, όταν η Ιταλία έχει 130.00 και η Γαλλία 200.000. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι ο θαλάσσιος τουρισμός ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες, δεν έχει αξιοποιηθεί όσο πρέπει».
newmoney.gr
Σε ενοποίηση των σκαφών αναψυχής επαγγελματικών και ιδιωτικών θα προχωρήσει η κυβέρνηση, όπως τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Συγκεκριμένα, επεσήμανε ότι θα μπορούν και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής να ναυλώνονται, αλλά θα πληρώνουν τέλος πλόων και ΦΠΑ στις αγοραπωλησίες των σκαφών που δεν είναι επαγγελματικά.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι θα απλουστευθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, ενώ τα υπό ελληνική σημαία τουριστικά σκάφη θα έχουν ελαφρύνσεις ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.
Ο υπουργός έχει επισημάνει και στο παρελθόν ότι το νομοσχέδιο το μελετά σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς αλλά και με το υπουργείο Τουρισμού και το υπουργείο Οικονομικών, ώστε «να δούμε πώς θα μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη. Προσωπικά δεν έχω τη λογική ότι το κάθε υπουργείο λειτουργεί από μόνο του αλλά ότι η κυβέρνηση λειτουργεί συνολικά. Το ζητούμενο, πάντως, είναι να αυξήσουμε τα σκάφη που φιλοξενεί η χώρα. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε 17.700 σκάφη, όταν η Ιταλία έχει 130.00 και η Γαλλία 200.000. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι ο θαλάσσιος τουρισμός ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες, δεν έχει αξιοποιηθεί όσο πρέπει».
newmoney.gr