Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στη Χίο. Κι αυτό γιατί το δημόσιο ΚΤΕΟ του νησιού είναι έτοιμο εδώ και 1,5 χρόνο, αλλά δεν… λειτουργεί. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Στις 4 Ιανουαρίου του 2013 ο τότε υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης με απόφασή του έκλεισε όλα τα δημόσια ΚΤΕΟ, προκειμένου να τα… ανοίξει ξανά, μετά τον απαραίτητο «εκσυγχρονισμό» με καινούρια μηχανήματα, ώστε να λάβουν διεθνή πιστοποίηση (ISO).
Με απόφαση της περιφέρειας Χίου, η οποία δαπάνησε… μόνο 220.000 ευρώ, στο κτήριο που στεγάζεται το ΚΤΕΟ άλλαξαν όλα τα μηχανήματα, ενώ έγινε και όλη η γραφειοκρατική διαδικασία προκειμένου να λάβει πιστοποίηση. Από τα χρήματα αυτά, τα 20.000 ευρώ δαπανήθηκαν για να κάνουν σεμινάρια στην Αθήνα δύο άτομα για τη θέση του διευθυντή και του υποδιευθυντή. Ωστόσο, κανείς εκ των δύο δεν ανέλαβε τα καθήκοντά του. Το αποτέλεσμα; Το ΚΤΕΟ του νησιού επί 1,5 χρόνο δεν λειτουργεί και παρόλο που μετά τις δαπάνες της Περιφέρειας πληροί όλες τις προϋποθέσεις, κινδυνεύει τον Ιούνιο να χάσει την πιστοποίηση.
Έτσι, τα φορτηγά και τα λεωφορεία πρέπει να μεταφέρονται στην Αθήνα προκειμένου να περάσουν από ΚΤΕΟ, αφού τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν διενεργούν τεχνικό έλεγχο στα φορτηγά αυτοκίνητα άνω των τρεισήμισι τόνων και τα λεωφορεία, καθώς μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ABS.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ