Όπως άλλωστε είχε γίνει γνωστό τις τελευταίες μέρες, η Hellenic seaways και το πλοίο «Νήσος Μύκονος» ανέλαβε την γραμμή βορείου Αιγαίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δρομολόγια για την Καβάλα από τρία μειώνονται σε δύο, ενώ τα τρίαδρομολόγια που κάνει το «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» για την Καβάλα συνεχίζονται κανονικά.
Οριστική απόφαση θα παρθεί από τον υπουργό ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, το αργότερο μέχρι την Τρίτη.
Η Hellenic Seaways για τα δύο δρομολόγια έχει ζητήσει αύξηση του μισθώματος ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το προσφερόμενο μίσθωμα στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τρία δρομολόγια την εβδομάδα ήταν συνολικά 106.000 ευρώ, τόσα όσα λάμβανε και η ΝΕΛ για τα δρομολόγια που εκτελούσαν τα πλοία της.
Με δελτίο τύπου μας ενημερώνει και η βουλευτής Νομού Σάμου κ. Αγνή Καλογέρη και ο βουλευτής Κυκλάδων κ. Νίκος Συρμαλένιος για την σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).
Το δελτίο τύπου αναφέρει
«Η σημερινή συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. στην οποία παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Συρμαλένιος υπεύθυνος της κοινοβουλευτικής ομάδας για θέματα ναυτιλίας και η βουλευτής Σάμου Αγνή Καλογερή, κατέδειξε για άλλη μια φορά την αποτυχία του σημερινού μοντέλου ανάπτυξης της ακτοπλοΐας.
Η διαφαινόμενη κατάληξη της σημερινής συνεδρίασης επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τους φόβους μας για την περαιτέρω υποβάθμιση της συγκοινωνίας στο Βόρειο Αιγαίο.
Μιλάμε για 2 δρομολόγια την εβδομάδα αντί για 3, για εξαίρεση της σύνδεσης των νησιών με την Θεσσαλονίκη (παραμένει μόνο η Καβάλα) και αποκλεισμό των νησιών των Φούρνων από την απευθείας συγκοινωνία με την Βόρεια Ελλάδα αλλά και τον Πειραιά.
Η βουλευτής Σάμου στην παρέμβασή της τόνισε ότι ο κύριος παράγοντας τον οποίο θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη του το Υπουργείο είναι η διασφάλιση του κοινωνικού αγαθού της συγκοινωνίας, της εδαφικής συνοχής, η επιβίωση και η ανάπτυξη των νησιωτών καθώς επίσης και ο σεβασμός των εργασιακών δικαιωμάτων των ναυτεργατών.
Η εμβαλωματική λύση η οποία φαίνεται ότι θα προκριθεί επιβεβαιώνει την άποψή μας ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου κινείται στην λογική της εξυπηρέτησης των συμφερόντων των ακτοπλοϊκών εταιριών αλλά και των τραπεζών.
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για δημόσιο, κοινωνικό φορέα συγκοινωνίας προβάλλει πλέον σαν επιτατική αναγκαιότητα για τα νησιά μας.»
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για δημόσιο, κοινωνικό φορέα συγκοινωνίας προβάλλει πλέον σαν επιτατική αναγκαιότητα για τα νησιά μας.»
e-nautilia.gr