Συναδέλφισσες,
-οι
Oι δύσκολες ώρες που περνάει η δημόσια εκπαίδευση, μιας
και βάλλεται από παντού, απαιτούν οι αιρετοί του κλάδου στα υπηρεσιακά
συμβούλια:
·
να αγωνίζονται για την διαφάνεια, τη νομιμότητα και
την ενημέρωση.
·
να ελέγχουν όλες τις αποφάσεις της διοίκησης και όχι
να συνδιοικούν.
·
να συμμετέχουν στα συμβούλια με γνώμονα το συμφέρον
όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων μας παραμερίζοντας το προσωπικό ή το
παραταξιακό τους συμφέρον.
·
να μεριμνούν για τον κλάδο βάζοντας στο περιθώριο
λογικές και αντιλήψεις μικροπαραταξιακές και μυωπικές, που μας διχάζουν και μας
γυρίζουν δεκαετίες πίσω.
·
να πασχίζουν καθημερινά για την έκδοση από τα
Υπηρεσιακά Συμβούλια των οποίων θα είναι μέλη, αποφάσεων που θα καλλιεργούν την
ενότητα, που τόσο έχει ανάγκη ο κλάδος τις δύσκολές τούτες ώρες που περνάει.
·
να σκέφτονται και να αγωνίζονται για τους συναδέλφους
τους και όχι για το ποια θέση θα πάρουν στο μέλλον στη διοίκηση χρησιμοποιώντας
την εκλογή τους.
·
να αντιμετωπίζουν ισόρροπα όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑ.Λ.), τον εργαζόμενο συνάδελφο και όλα
τα σχολεία επαρχιακά ή κεντρικά εξ ίσου.
Και πάντα
·
να αγωνίζονται για την ενότητα του κλάδου.
Με αυτές τις
βασικές αξίες είμαστε έτοιμη να αγωνιστούμε. Γι’ αυτό:
Στις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου σε καλούμε να ψηφίσεις
τους υποψηφίους της Δ.Α.Κ.Ε.
Οι υποψήφιοι
της ΔΑΚΕ διαθέτουν:
·
Εντιμότητα, όρεξη και γνώσεις στη διοίκηση, ως
βασικό τους γνώμονα έχουν την διαφάνεια, την αξιοκρατία και την υπεράσπιση του
δημοσίου χαρακτήρα της παιδείας.
·
Ευελιξία απόψεων, ώστε να στηρίζονται με αξιοπρέπεια τα
δίκαια συμφέροντα του κλάδου με θέσεις και πράξεις, χωρίς να επιδίδονται σε
ακρότητες και να υπακούουν σε μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
·
Τόλμη για να συγκρουστούν με επιχειρήματα με όποιον
και όποτε θα θίγονται τα δικαιώματα του κλάδου ή η αξιοπρέπεια του
εκπαιδευτικού (βλ. επιστράτευση, αύξηση διδακτικού ωραρίου, υποχρεωτικές
μετακινήσεις εκπαιδευτικών, διαθεσιμότητες, απολύσεις και αξιολόγηση με
ποσοστώσεις, η οποία έχει ως στόχο τη μισθολογική μας καθήλωση, απολύσεις κ.
ά.)
·
Θέσεις, ώστε να καταλάβει η κοινωνία πού έχει
δίκιο ο εκπαιδευτικός, ώστε να πάρει μέσα σ’ αυτήν τη θέση που του αρμόζει.
Στις
εκλογές της 5ης Νοεμβρίου ψηφίζουμε εκείνους που θεωρούμε ότι θα μας
εκπροσωπήσουν επάξια στα θεσμοθετημένα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Ψηφίζουμε
Δ. Α. Κ. Ε.
Οι υποψήφιοι της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών
Χίου
Για το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Χίου
1. Αγγουλές Εµµανουήλ του Ιωάννη, ΠΕ03, Γυµνάσιο
Καλαμωτής
2. Αγραφιώτης Νικόλαος του Ιωάννη, ΠΕ11, 3ο Γυµνάσιο
Χίου
3. Βούκουνας Κωνσταντίνος του Σταματίου, ΠΕ17.02, 1ο
ΕΠΑ.Λ. Χίου
4. Καρατζάς Κων/νος του Γεωργίου, ΠΕ01, Γυµνάσιο
Καρδαμύλων
5. Μιχαλιός Μάριος του Ιωάννη, ΠΕ17.01, ΕΠΑ.Λ. Βροντάδου
6. Ρόκος Ιωάννης – Ευάγγελος του Επαμεινώνδα, ΠΕ04.01,
2ο Γυμνάσιο Χίου
7. Φούντας Λεωνίδας του Μιχαήλ, ΠΕ20, Γυμνάσιο Ψαρών
Λ/Τ
Για το ΑΠΥΣΔΕ Βορείου Αιγαίου
1. Αγγουλές Εµµανουήλ του Ιωάννη, ΠΕ03, Γυµνάσιο
Καλαμωτής
2. Καρατζάς Κωνσταντίνος του Γεωργίου, ΠΕ01, Γυµνάσιο
Καρδαμύλων
Για το ΚΥΣΔΕ
1. Ευαγγελινός Αιμιλιάνος του Κων/νου, ΠΕ 19.01,
Γυμνάσιο Καλαμωτής