Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας κ. Λευτέρης Αυγενάκης, αναφορικά με τα όσα είπε χθες στη Βουλή, ο Αν/της Υπουργός Υποδομών κ. Χ. Σπίρτζης για τον Γ. Σουφλιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:



«Ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, όταν εχθές κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης για τον οδικό άξονα Ηρακλείου - Μεσαράς και για το αεροδρόμιο “Ν. Καζαντζάκης”, τον καλέσαμε να δείξει αποφασιστικότητα όπως θα έδειχνε ο τ. Υπουργός Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων κ. Γ. Σουφλιάς, επανέλαβε πολλές φορές ότι “εγώ Σουφλιάς δεν θα γίνω”.
Του θυμίζουμε λοιπόν ότι επί Υπουργίας κ. Γ. Σουφλιά, μεταξύ πολλών άλλων:
-Ξεκίνησαν οι πέντε μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι φέρουν τη δική του σφραγίδα και η Ν.Δ. είναι περήφανη γι’ αυτό. Είναι οι ίδιοι πέντε αυτοκινητόδρομοι που επί κ. Σπίρτζη οδηγούνται σε κατάρρευση λόγω των Κυβερνητικών αστοχιών, λαθών και παραλείψεων.
-Κατασκευάζονταν 1200 χλμ νέων, σύγχρονων και ασφαλών αυτοκινητοδρόμων, εκεί που όλοι προέβλεπαν ότι μετά την Ολυμπιάδα του 2004 θα σταματούσαν τα πάντα.
-Βελτιώθηκε ο τρόπος επιλογής των αναδόχων κατά τη διεθνή πρακτική για να περιοριστούν φαινόμενα “κομπιναδόρικης” υπερτιμολόγησης.
-Βελτιώθηκε κατά πολύ η επίβλεψη των έργων σε σχέση με την ανύπαρκτη επίβλεψη του παρελθόντος, αποφεύγοντας καταφανείς κακοτεχνίες στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
-Ξεκίνησε η συστηματική χρήση των Συμπράξεων Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα.
-Προωθήθηκε η επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό.
-Ξεκίνησε το σημαντικότατο έργο του Κτηματολογίου και προχώρησαν αρκετές επεκτάσεις σχεδίων πόλεων.
Επί Υπουργίας κ. Σουφλιά χτίσαμε σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές με λογικά κόστη.

Ο νεόκοπος, σημερινός Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χ. Σπίρτζης, θα ήθελε πολύ να μοιάσει στον κ. Σουφλιά, αλλά δυστυχώς δε διαθέτει ούτε το όραμα, ούτε την πολιτική βούληση!».