«Ο
αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, όταν
εχθές κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης για τον οδικό άξονα Ηρακλείου -
Μεσαράς και για το αεροδρόμιο “Ν. Καζαντζάκης”, τον καλέσαμε να δείξει
αποφασιστικότητα όπως θα έδειχνε ο τ. Υπουργός Περιβάλλοντος Χωροταξίας και
Δημοσίων Έργων κ. Γ. Σουφλιάς, επανέλαβε πολλές φορές ότι “εγώ Σουφλιάς δεν θα
γίνω”.
Του θυμίζουμε λοιπόν ότι επί Υπουργίας κ. Γ. Σουφλιά,
μεταξύ πολλών άλλων:
-Ξεκίνησαν οι πέντε μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι
φέρουν τη δική του σφραγίδα και η Ν.Δ. είναι περήφανη γι’ αυτό. Είναι οι ίδιοι
πέντε αυτοκινητόδρομοι που επί κ. Σπίρτζη οδηγούνται σε κατάρρευση λόγω των
Κυβερνητικών αστοχιών, λαθών και παραλείψεων.
-Κατασκευάζονταν 1200 χλμ νέων, σύγχρονων και ασφαλών
αυτοκινητοδρόμων, εκεί που όλοι προέβλεπαν ότι μετά την Ολυμπιάδα του 2004 θα
σταματούσαν τα πάντα.
-Βελτιώθηκε ο τρόπος επιλογής των αναδόχων κατά τη διεθνή
πρακτική για να περιοριστούν φαινόμενα “κομπιναδόρικης” υπερτιμολόγησης.
-Βελτιώθηκε κατά πολύ η επίβλεψη των έργων σε σχέση με
την ανύπαρκτη επίβλεψη του παρελθόντος, αποφεύγοντας καταφανείς κακοτεχνίες
στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
-Ξεκίνησε η συστηματική χρήση των Συμπράξεων Δημοσίου
Ιδιωτικού Τομέα.
-Προωθήθηκε η επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό.
-Ξεκίνησε το σημαντικότατο έργο του Κτηματολογίου και
προχώρησαν αρκετές επεκτάσεις σχεδίων πόλεων.
Επί Υπουργίας κ. Σουφλιά χτίσαμε σύγχρονες και ασφαλείς
υποδομές με λογικά κόστη.
Ο νεόκοπος, σημερινός Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χ. Σπίρτζης,
θα ήθελε πολύ να μοιάσει στον κ. Σουφλιά, αλλά δυστυχώς δε διαθέτει ούτε το
όραμα, ούτε την πολιτική βούληση!».