Απόστολος Βεντούρης, νέος πρόεδρος του ΣΕΕΝ: «Είναι νομίζω καιρός να παραδεχθούν οι ιθύνοντες ότι τα πειράματά τους απέτυχαν».
Με τα λόγια αυτά έδωσε το στίγμα του, για τη νέα πορεία που θα ακολουθήσει ο κλάδος, ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Απόστολος Βεντούρης, μετά τη γενική συνέλευση που σηματοδότησε τη συνένωση του ΣΕΕΝ και της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας.
Αφού ολοκληρώθηκε και η διαδικασία της ψηφοφορίας κατά τις εργασίες της γ.σ., που είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθούν και πάλι υπό την ίδια σκέπη όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, αλλά και εκπρόσωποι της κρουαζιέρας, ο νέος πρόεδρος τόνισε:
«Είναι ίσως χιλιοειπωμένο και τετριμμένο, αλλά πρέπει να επαναλάβω ότι η μόνη λύση για να αντισταθούμε και να αντεπεξέλθουμε στην πρωτοφανή οικονομική κρίση που μας πλήττει είναι να ακολουθήσουμε γενναίες και δυναμικές λύσεις αψηφώντας το προσωρινό κόστος και προσβλέποντας σε μελλοντικά κέρδη. Εύκολες λύσεις και μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν».
Σύμφωνα με τον κ. Βεντούρη οι στιγμές είναι κρίσιμες, και σε αυτό το στάδιο τα μέλη και οι διοικήσεις των δύο φορέων έδειξαν ωριμότητα και, παραμερίζοντας και διαγράφοντας όσα τους χώριζαν, επέλεξαν να εστιάσουν σε όσα μας ένωναν και μας ενώνουν.
Σε ό,τι αφορά τις κυβερνητικές επιλογές στο χώρο της ναυτιλίας με την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, ο νέος πρόεδρος σημείωσε: «Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες συνεχών και αλλεπάλληλων πειραματισμών στο χώρο της ναυτιλίας. Είναι νομίζω καιρός να παραδεχθούν οι ιθύνοντες ότι τα πειράματά τους απέτυχαν και να επιστρέψουν στις συνταγές εκείνες και στις πρακτικές εκείνες που έχουν δοκιμασθεί στην πράξη και έχουν συμβάλει στην επιτυχία της ελληνικής ναυτιλίας», και προσέθεσε:
«Με τη μόνη διαφορά ότι οι καιροί αλλάζουν και πρέπει, μαζί με τους καιρούς, να αλλάζουν και οι νοοτροπίες. Αυτή την κατεύθυνση θεωρούμε μονόδρομο και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε».
Σε ό,τι αφορά το θεσμικό πλαίσιο του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας επεσήμανε ότι έπρεπε να έχει αλλάξει εδώ και 20 χρόνια και να εναρμονισθεί με το κοινοτικό δίκαιο.
«Μήπως δεν είναι αλήθεια ότι πασχίζουμε να απελευθερωθεί ο κλάδος μας και η πολιτεία αρνείται πεισματικά να τον απελευθερώσει, ενώ την ίδια στιγμή απελευθερώνει άλλους που δεν θέλουν και που αντιδρούν;», ανέφερε και προσέθεσε:
«Μήπως δεν είναι αλήθεια ότι ο κλάδος μας αντιμετωπίζεται ως δήθεν προνομιούχος ενώ αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης; Μήπως δεν είναι αλήθεια ότι τόσο ο ναυτικοί μας, όσο και οι εκπρόσωποι των εταιρειών του κλάδου κινδυνεύουν κάθε μέρα να βρεθούν στο αυτόφωρο χωρίς να το ξέρουν;»
Το νέο συμβούλιο
Επειτα από μυστική ψηφοφορία προέκυψε το νέο διοικητικό συμβούλιο το οποίο απαρτίζεται από τα πλειοψηφήσαντα κατά κλάδο μέλη.
Πιο συγκεκριμένα πρόεδρος εξελέγη ο κ. Απόστολος Βεντούρης, αντιπρόεδρος κρουαζιέρας ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπολους, αντιπρόεδρος επιβατηγών - οχηματαγών ο κ. Αντώνης Αγαπητός, γ.γ. ο κ. Σπύρος Πασχάλης, ταμίας ο κ. Αδαμάντιος Κρασανάκης, και μέλη οι κ.κ Αντώνης Μανιαδάκης, Εμμανουήλ Γαλανάκης, Εμμανουήλ Γαλανός, Μιχάλης Σακέλλης, Νικόλαος Καρδάρης, Ιωάννης Αβραντίνης, και Μιχαήλ Νομικός.
naftemporiki.gr