Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ρόδος: Ταμίας τράπεζας έδωσε το ποσό που ζήτησε πελάτης μόνο όταν είπε τον λόγο!!!


Δεν ξέρουμε αν "φταίει¨η ζέστη ή υπάρχει κάποιος άλλος λόγος αλλά αυτό που συνέβηκε σήμερα το πρωί σε τράπεζα της Ρόδου μόνο... ανησυχητικά γέλια βγάζει!!
!! Παράλληλα θα πρέπει να χαρακτηρίσουμε και ως απαράδεκτη την στάση της υπαλλήλου απέναντι σε πελάτη! Πιο συγκεκριμένα συντοπίτης μας πήγε να βγάλει χρήματα από τον λογαριασμό του και του έδιναν  μέρος από το ποσό που ζητούσε!!! Η υπάλληλος «ήθελε» να ξέρει εάν ο λόγος της ανάληψης ήταν λόγω κρίσης ή κάποιος άλλος. Όταν της εξήγησε ο πελάτης ότι πρόκειται να πληρώσω το προσωπικό του τότε του τα έδωσε!!!
Ο ίδιος δήλωσε στo rodos info news: «Πήγα να κάνω ανάληψη από τράπεζα του νησιού μας και στην αρχή με το ζόρι να μου δώσουν μέρος των χρημάτων που ζήτησα! Με ρώτησε εάν κάνω την ανάληψη λόγο κρίσης και συνέχισε λέγοντας πως εάν θέλω να ανοίξω έναν λογαριασμό σε Γερμανική τράπεζα!!! Όπως καταλαβαίνεται και με όλα αυτά που συμβαίνουν την ρωτώ: και γιατί να ανοίξω σε γερμανική τράπεζα, και εκείνη μου απάντησε «Για να μην έχετε πρόβλημα. Ελάτε να το συζητήσουμε στο γραφείο»!!! Πραγματικά δεν ήθελα να δημιουργήσω φασαρία αλλά με «τρώει» γιατί μου είπαν στην Γερμανία και όχι σε κάποια άλλη χώρα. Γιατί δηλαδή... στην Μέρκελ και όχι κάπου αλλού; Τελικά όταν της εξήγησα ότι πρόκειται να πληρώσω το προσωπικό μου τότε μου έδωσε όλο το ποσό που ζήτησα»!