Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

"KYBEΡΝΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ , ΚΥΒΕΡΝΑΣ ΤΗ ΓΗ"


 Χίος 07/06/2012

                                    Δελτίο Τύπου Συνταξιούχων Ναυτικών

Συνάδελφοι Συνταξιούχοι Ναυτικοί, πρέπει να πάρουμε ανάλογη θέση προς τους Πολιτικούς, τους  Εκπροσώπους του Λαού, των εκλογών της 6ης Μαΐου. 

Οπωσδήποτε εμείς οι Ναυτικοί, έχουμε την δύναμη να προτάξουμε την θέση μας απέναντι σε όλους τους προαναφερόμενους «Κυρίους», με δύναμη την αριθμητική ύπαρξή μας (Ναυτικοί Εργαζόμενοι 19.000, Συνταξιούχοι 73.000, με τις οικογένειές μας ανερχόμαστε σε άνω των 550.000 ανθρώπινου δυναμικού). 

Εμείς οι Έλληνες Ναυτικοί, δώσαμε και δίνουμε στο Έθνος αυτά που δεν έχει δώσει καμία άλλη τάξη, θυσιάζοντας  την ζωή μας ολόκληρη για την Οικονομική επάρκεια της πατρίδας μας και όχι μόνο.
Μ’ αυτό το καθοριστικό παρών μας, προσφέραμε στην αναγέννηση του Έθνους μας
(στο 1821) κι΄ όπως έλεγε ο Π. Μελάς : «Κυβερνάς τα κύματα» Κυβερνάς την γη.

Η Ναυτιλία μας, ανταγωνιζόμενη την παγκοσμίου εύρους Βρετανική Εμπορική Ναυτιλία, ανδρώνεται ισάξια από το 1930, εισερχόμενη δυνατά στα Ευρωπαϊκά και παγκόσμια δρώμενα.

Στην εποποιία του Β΄. Παγκοσμίου πολέμου το 1940 αποδεικνύεται με την θαλασσινή ύπαρξή και υπεροχή της, πρωταγωνιστής στην υποστήριξη Ελευθέρων λαών και απελευθερωτής σκλαβωμένων. Οι απώλειες σ’ αυτόν τον πόλεμο των Εμπορικών πλοίων και των Ελλήνων ναυτικών, ήταν μεγάλες.
Οι απολεσθέντες στις θάλασσες, δεν …. Επαναπατρίσθηκαν. Οι ζωές, έμειναν άταφες και αμνημόνευτες στα βάθη των θαλασσών. Τα απολεσθέντα πλοία αντικαταστάθηκαν από τις ΗΠΑ, χαρακτηριζόμενα και ως ευλογημένα. Όμως το 70%
του κόστους των καλύφθηκαν με εγγύηση του Ελληνικού κράτους το έτος 1946 και
των αποθεματικών του ΝΑΤ, εκ των παρακρατηθέντων απομαχικών από τα Ελληνικά
πληρώματα.
Το ΝΑΤ που ιδρύθηκε το 1861, για την ενίσχυση χηρών και ορφανών των Ναυτικών, και την μετέπειτα απομαχία των συνταξιούχων αυτού του ΝΑΤ, που διέλυσαν οι κυβερνήσεις μας και οι Υπεύθυνοι διαχειριστές του, ήταν από κρατήσεις στους μισθούς Ναυτικών στις θάλασσες, με κινδύνους, τεράστιες στερήσεις, και μιας μη φυσιολογικής ζωής.
   1
Ενώ οι κρατήσεις μας ήταν οι υψηλότερες από όλους τους εργαζόμενους.
Δυστυχώς έρχονται σήμερα οι κύριοι κυβερνώντες, και μειώνουν τις συντάξεις των Ναυτικών, και την προσφορά της παροχής υγείας του Ο.Ν., χωρίς να υπολογίζουν ότι
όταν ο Ναυτικός εργάζεται η περίθαλψή του καλύπτεται από τον εργοδότη του και για (45) ημέρες μετά την απόλυσή του από το πλοίο που εργαζόταν.
Σας ρωτάμε λοιπόν : Που πήγαν τα λεφτά μας ;;;
Ενισχύθηκαν άλλα ταμεία (ΟΓΑ και Πολιτικών), και ίσως αυτών που συνταξιοδοτούνται με δύο περιόδους συμμετοχής στο κοινοβούλιο, και με τις αποδοχές που αφορούν τα υψηλότερα επαγγέματα.
Εμείς θυσιαστήκαμε, μέσα στις θάλασσες άνω των 30 ετών, παραμένοντας στον τόπο εργασίας μας τρία 8ωρα το 24ωρο, κάθε μέρα-μήνα-χρόνο, και σήμερα είμαστε επαίτες.
Η σύνταξή μας έχει συνολικά μειωθεί σε σύγκριση με αυτή του 2010, κατά 35%  και
Διαμαρτυρόμαστε έντονα, για την βαρβαρότητα των κρατούντων απέναντι στον κλάδο των Ναυτικών.
Βλέπετε αντί του «Μάνα Χολή».

Αποκορύφωμα, το τελευταίο χαράτσι εναντίων μας, που απέδειξαν την πλήρη αναλγησία τους προς εμάς, με το 7% μείον στις συντάξεις μας από 01/01/2012 και
από το πρώτο ευρώ, ενώ για τους λοιπούς κλάδους, για άνω από τα 1300,00 ευρώ.
Και εδώ ένα τεράστιο γιατί ;;;

Προφανώς, ο Ναυτικός είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, έναντι των υψηλοτέρων κρατήσεων των λοιπών εργαζομένων, η αυτός που όταν ταξιδεύει δεν
υπολογίζεται στον Εκλογικό πελατειακό κλάδο και μακριά από τις αποφάσεις των
Συμβουλίων διαχείρισης των απαρτιζόμενων από ημέτερους…..

Είναι σωστός ο χειρισμός των Κυβερνώντων στην προσέλκυση Νέων στο επάγγελμα;
Είναι σωστή η συμπεριφορά αυτών απέναντι στην μεγαλύτερη Εθνική μας βιομηχανία που διατηρεί την Ελλάδα πρώτη, Παγκόσμιο ανταγωνιστικό στίβο;;;
Έτσι ενισχύεται η οικονομία μας;; Αντίθετα, ρημάζει με άγνωστα αποτελέσματα για
Το εγγύς μέλλον. Αυτή, που δεν είναι μόνο το πλοίο, είναι μαζί κι’ αυτό που κινεί το
πλοίο και ελέγχει τις δραστηριότητες απόδοσης του οικονομικού προϊόντος.

Ο Έλληνας Ναυτικός κάθε κλάδου και βαθμού, είναι αυτός που στέλνει στην Ελλάδα τα δεδουλευμένα του, φορολογείται γι’ αυτό και στηρίζει την οικονομία της
   2
Ελλάδος.
Μόνο τα εμπορικά πλοία με Ελληνική σημαία και πλήρωμα Ελληνικό κατά ποσοστό
τουλάχιστον 70% , με μισθούς βάσει των Σ.Σ.Ε. (πού και αυτές έχουν παύσει να ισχύουν) και πιθανώς κάποιου Bonus, κατά καιρούς και κάποιων φορολογικών ελαφρύνσεων φορολόγησης πλοίων, και σε σχέση με το κέρδος της Οικονομίας μας από την φορολόγηση των προαναφερθέντων Ναυτικών, αποδίδουν θετικότερα αποτελέσματα στο κοινωνικό σύνολο προσελκύοντας νέα παιδιά στην θάλασσα.
Η Ελλάδα στηρίζει την Ναυτιλία της, μόνο σε διεθνείς μεταφορές και ελάχιστα στο εσωτερικό. Ορθά και ισότιμα, μπορούμε με σιγουριά να ζήσουμε όλοι.
Δεν είναι δύσκολο να γίνουν αυτά.
επιστροφή.
Συμβουλευτείτε κύριοι Πολιτικοί αυτούς που γνωρίζουν τον χώρο, απ’ όλες τις πλευρές.
Ναυτεργασία, Ναυτεπιχείρηση, στελεχώσατε όλα τα διαχειριστικά όργανα ισότιμα,
Με τον κρατικό παράγοντα, μόνο στην διαιτησία.
Λάβετε σοβαρά υπ’ όψη, ολόκληρο το Ναυτικό δυναμικό, γιατί απλώς καλούνται οι
Συνάδελφοι Έλληνες Ναυτικοί, Εργαζόμενοι-Συνταξιούχοι και οι οικογένειές τους να
τιμωρήσουν ανάλογα και καθαρά όλους για τα πειράματα που γίνονται στην πλάτη του Ναυτικού.
Πρέπει οι υπαίτιοι της «κατάντιας» μας να τιμωρηθούν, και όποιοι άλλοι παρουσιάζουν διαθέσεις παραπλάνησης, και αυτές που δεν φαίνονται ορατές στους
μακρινούς ορίζοντες .
Ας είμαστε ενωμένοι προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αυτό το τεράστιο κοινωνικό
άλγος των κρατούντων.
Το παρόν δελτίο τύπου προσυπογράφεται από τους Ναυτο-συνταξιοχικούς φορείς
της Ελλάδος.

Σωματεία Συνταξιούχων ΝΑΤ ανά την Ελλάδα.
1.- Πανελλαδική Ομοσπονδία Συντ/χων Αξιωματικών Ε.Ναυτικού.
2.- Πανχιακή Ένωση Συντ/χων ΝΑΤ .
3.- Πανελλήνια Ένωση Συντ/χων Μηχανικών Ε.Ν.
4.- Παγχιακή Ένωση Συντ/χων Ραδιο/των .
5.- Πανελλήνια Ένωση Συντ/χων Πλοιάρχων Ε.Ν.
6.- Παγχιακός  Εκπολιτιστικός Σύλλογος Αξιωματικών Ε.Ν.
7.- Εκπολιτιστικός Σύλλογος Κεφαλονιάς
8.- Σωματείο Συντ/χων Ναυτικών Βροντάδος
   3
9.- Σωματείο Συντ/χων Ναυτικών Θυμιανών.
10.- Σωματείο Συντ/χων Ναυτικών Λαγκάδας.
11.- Ένωση Συντ/χων ΝΑΤ Περιφέρειας Θεσσαλίας. 
12.- Ένωση Συντ/χων  Ε.Ν. Κυκλάδων.
13.- Ναυτικός Σύλλογος Κορυδαλού .
14.- Ένωση Συντ/χων ΝΑΤ Λέσβου.
15.- Σύλλογος Απομάχων Ε.Ν. Σαλαμίνος.
16.- Σύλλογος Συντ/χων Ναυτικών Καβάλας & ΠΟΣΕΝ
17.- Σύλλογος Συντ/χων ΝΑΤ Νέας Μηχανιώνας.
18.- Σύλλογος Συντ/χων ΝΑΤ Άνδρου.