Σε στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας μετατρέπουν οι εφοπλιστές τα ακτοπλοϊκά πλοία στα οποία η κυβέρνηση επέβαλε το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης για να ανακόψει τον απεργιακό αγώνα των ναυτεργατών.
Όπως αποκαλύφθηκε στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «AQUA MARIA» η πλοιοκτησία της ΝΕΛ έχει κάνει ακόμα πιο άγρια την εκμετάλλευση σε βάρος των πληρωμάτων, ενώ τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η ζωή τους.
Το συγκεκριμένο πλοίο βρίσκεται στο νέο Μώλο Δραπετσώνας για επισκευαστικές εργασίες.
Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από την 5μελή μεικτή Επιτροπή Ελέγχου της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας στα επισκευαζόμενα πλοία, διαπιστώθηκε ότι οι επιστρατευμένοι ναυτεργάτες του πλοίου, τους οποίους η ΝΕΛ έχει απλήρωτους ως και πέντε μήνες, ήταν αυτοί που όχι μόνο διενεργούσαν τις επισκευαστικές εργασίες, αλλά δεν είχαν τηρηθεί από την εταιρεία και οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας. Τα πληρώματα σύμφωνα με τους κανονισμούς εκτελούν αποκλειστικά και μόνο εργασίες συντήρησης.
Διαπιστώθηκε ότι στα πλαίσια της καταναγκαστικής εργασίας, που τους έχει επιβληθεί, έκαναν εκτεταμένες επισκευαστικές εργασίες στην κουβέρτα, που θα έπρεπε να γίνουν από εξειδικευμένα συνεργεία της Ζώνης.
Οι εργασίες γίνονταν με χρήση ηλεκτρικών εργαλείων χωρίς τους αναγκαίους μετασχηματιστές, κινδυνεύοντας έτσι οι ναυτεργάτες να καούν από ηλεκτροπληξία. Το ίδιο σκηνικό επικρατούσε και στο μηχανοστάσιο.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά η «τροφοδοσία» που έχει εξασφαλίσει η ΝΕΛ στους απλήρωτους ναυτεργάτες περιορίζεται σε ένα σάντουιτς για ολόκληρη την ημέρα!
Αυτή η ασύδοτη και επικίνδυνη για τη ζωή των ναυτεργατών κατάσταση επικρατεί σε μικρή απόσταση από το υπουργείο Ναυτιλίας.
Επίσης το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στο όργιο «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας και παραβίαση κάθε μέτρου προστασίας σε βάρος ναυτεργατών και εργατών της Ζώνης που εντοπίστηκε πριν μία βδομάδα στα ακτοπλοϊκά ταχύπλοα «CHAMPION JET» και «SEA JET II» του εφοπλιστή Ηλιόπουλου, τα οποία επισκευάζονται στο ναυπηγείο Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.
902.gr
Όπως αποκαλύφθηκε στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «AQUA MARIA» η πλοιοκτησία της ΝΕΛ έχει κάνει ακόμα πιο άγρια την εκμετάλλευση σε βάρος των πληρωμάτων, ενώ τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η ζωή τους.
Το συγκεκριμένο πλοίο βρίσκεται στο νέο Μώλο Δραπετσώνας για επισκευαστικές εργασίες.
Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από την 5μελή μεικτή Επιτροπή Ελέγχου της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας στα επισκευαζόμενα πλοία, διαπιστώθηκε ότι οι επιστρατευμένοι ναυτεργάτες του πλοίου, τους οποίους η ΝΕΛ έχει απλήρωτους ως και πέντε μήνες, ήταν αυτοί που όχι μόνο διενεργούσαν τις επισκευαστικές εργασίες, αλλά δεν είχαν τηρηθεί από την εταιρεία και οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας. Τα πληρώματα σύμφωνα με τους κανονισμούς εκτελούν αποκλειστικά και μόνο εργασίες συντήρησης.
Διαπιστώθηκε ότι στα πλαίσια της καταναγκαστικής εργασίας, που τους έχει επιβληθεί, έκαναν εκτεταμένες επισκευαστικές εργασίες στην κουβέρτα, που θα έπρεπε να γίνουν από εξειδικευμένα συνεργεία της Ζώνης.
Οι εργασίες γίνονταν με χρήση ηλεκτρικών εργαλείων χωρίς τους αναγκαίους μετασχηματιστές, κινδυνεύοντας έτσι οι ναυτεργάτες να καούν από ηλεκτροπληξία. Το ίδιο σκηνικό επικρατούσε και στο μηχανοστάσιο.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά η «τροφοδοσία» που έχει εξασφαλίσει η ΝΕΛ στους απλήρωτους ναυτεργάτες περιορίζεται σε ένα σάντουιτς για ολόκληρη την ημέρα!
Αυτή η ασύδοτη και επικίνδυνη για τη ζωή των ναυτεργατών κατάσταση επικρατεί σε μικρή απόσταση από το υπουργείο Ναυτιλίας.
Επίσης το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στο όργιο «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας και παραβίαση κάθε μέτρου προστασίας σε βάρος ναυτεργατών και εργατών της Ζώνης που εντοπίστηκε πριν μία βδομάδα στα ακτοπλοϊκά ταχύπλοα «CHAMPION JET» και «SEA JET II» του εφοπλιστή Ηλιόπουλου, τα οποία επισκευάζονται στο ναυπηγείο Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.
902.gr