Το Τριμελές Συμβούλιο, την «τριπλέτα» της αξιολόγης στο Δημόσιο, έργου του οποίου είναι η εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών (κενά) για την εφαρμογή της κινητικότητας των υπαλλήλων του κράτους καθώς και η αξιολόγησή τους ελέω διαθεσιμότητας όρισαν με απόφασή τους οι υπουργοί Διοικητικής ΜεταρρύθμισηςΑντώνης Μανιτάκης και Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας (ΑΔΑ: ΒΕΙ6Χ-Γ1Ε).
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, «έργο του Τριμελούς Συμβουλίου είναι η εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών για την εφαρμογή της κινητικότητας των υπαλλήλων του Κράτους, σύμφωνα με το άρθρο 5 του ν. 4024/2011, καθώς και η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου πρώτου, παρ. Ζ, υποπαρ. Ζ.1 και Ζ.2 του ν. 4093/2012, κατά τα ειδικώς οριζόμενα, ως προς τις αρμοδιότητες του Τριμελούς Συμβουλίου, στην αριθ. ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.559/08-01-2013 (Β’ 7) υπουργική απόφαση «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων διαδικασίας και κριτηρίων κινητικότητας υπαλλήλων κατά το άρθρο πρώτο, παρ. Ζ (υποπαρ. Ζ.1 και Ζ.2) του ν. 4093/2012».
Υπενθυμίζεται πως για τις 10.000 κενές θέσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο δημόσιο, σύμφωνα και με τα τελευταία στοιχεία από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πέραν των περίπου 2.500 ΙΔΑΧ ΔΕ που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, μέσα στο 2013 θα βρεθούν σε διαθεσιμότητα περίπου 25.000 δημόσιοι υπάλληλοι, με τους πρώτους από αυτούς να προέρχονται από τις καταργήσεις – συγχωνεύσεις 73 φορέων του Δημοσίου που εποπτεύονται από 14 υπουργεία.
Αναλυτικότερα, τα μέλη του Τριμελούς Συμβουλίου:, το οποίο προβλέπεται από άρθρο 5, παρ. 3 του νόμου Ρέππα για την εφεδρεία (Ν.4024/2011, ΦΕΚ Α΄ 226), είναι:
1. Ιωάννης Βασιλόπουλος, Σύμβουλος του ΑΣΕΠ, Πρόεδρος του Α΄ Τμήματος του ΑΣΕΠ, Πρόεδρος, με αναπληρωτή τον Εμμανουήλ Βασιλάκη, Σύμβουλο του ΑΣΕΠ, Πρόεδρο του Ε’ Τμήματος του ΑΣΕΠ.
2. Ευτυχία Δημητρίου, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Κατάστασης Προσωπικού του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μέλος, με αναπληρωτή τονΝικόλαο Μιχαλόπουλο, Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
3. Γεώργιος Χατζάκης, Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομικών, Μέλος, με αναπληρωτή τον Βασίλειο Κατριβέση, Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης και Ελέγχου Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων από την Ε.Ε. του Υπουργείου Οικονομικών.
2. Ευτυχία Δημητρίου, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Κατάστασης Προσωπικού του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μέλος, με αναπληρωτή τονΝικόλαο Μιχαλόπουλο, Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
3. Γεώργιος Χατζάκης, Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομικών, Μέλος, με αναπληρωτή τον Βασίλειο Κατριβέση, Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης και Ελέγχου Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων από την Ε.Ε. του Υπουργείου Οικονομικών.
Β. Εισηγητές του Τριμελούς Συμβουλίου ορίζονται οι κάτωθι υπάλληλοι του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης:
1. Παναγιώτης Πασσάς, υπάλληλος με βαθμό Β’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊστάμενος του Τμήματος Διοίκησης Προσωπικού Α’ της Διεύθυνσης Διοικητικού.
2. Ελένη Ρούφου, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊσταμένη του Τμήματος Υπαλληλικής Σχέσης και Σταδιοδρομίας της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
3. Κλαίρη Γρηγοριάδη, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊσταμένη του Τμήματος Οργάνωσης, Απλούστευσης Διαδικασιών και Προγραμματισμού της Διεύθυνσης Διοικητικού.
1. Παναγιώτης Πασσάς, υπάλληλος με βαθμό Β’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊστάμενος του Τμήματος Διοίκησης Προσωπικού Α’ της Διεύθυνσης Διοικητικού.
2. Ελένη Ρούφου, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊσταμένη του Τμήματος Υπαλληλικής Σχέσης και Σταδιοδρομίας της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
3. Κλαίρη Γρηγοριάδη, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊσταμένη του Τμήματος Οργάνωσης, Απλούστευσης Διαδικασιών και Προγραμματισμού της Διεύθυνσης Διοικητικού.
Γ. Γραμματέας του Τριμελούς Συμβουλίου ορίζεται ο Παντελής Ταγκαλάκης, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, Προϊστάμενος του Τμήματος Τεκμηρίωσης και Καλύτερων Πρακτικών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με αναπληρώτρια την Έλλη Σιμάτου, υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, του Τμήματος Προστασίας Πολιτών της Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους-Πολίτη.
Το Τριμελές Συμβούλιο θα συνεδριάζει στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ενώ η θητεία του λήγει στις 30 Ιουνίου 2017. και μπορεί να παραταθεί για δύο χρόνια.
Άρθρο 5 – Ν.4024/2011:
Θέματα κινητικότητας των Υπαλλήλων του Κράτους§1. Οι υπάλληλοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που υπηρετούν σε υπηρεσίες της κεντρικής ή αποκεντρωμένης διοίκησης, διοικούνται, όσον αφορά τα θέματα κινητικότητας μεταξύ υπηρεσιών διαφορετικών υπουργείων ή αποκεντρωμένων διοικήσεων, από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και τον οικείο, κατά περίπτωση, Υπουργό.
Θέματα κινητικότητας των Υπαλλήλων του Κράτους§1. Οι υπάλληλοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που υπηρετούν σε υπηρεσίες της κεντρικής ή αποκεντρωμένης διοίκησης, διοικούνται, όσον αφορά τα θέματα κινητικότητας μεταξύ υπηρεσιών διαφορετικών υπουργείων ή αποκεντρωμένων διοικήσεων, από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και τον οικείο, κατά περίπτωση, Υπουργό.
§2. Οι υπάλληλοι αυτοί μπορούν να μετακινούνται στις υπηρεσίες των υπουργείων και των αποκεντρωμένων διοικήσεων, με κοινή απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και των οικείων κατά περίπτωση Υπουργών των υπηρεσιών προέλευσης και υποδοχής των υπαλλήλων, για συγκεκριμένο χρόνο που ορίζεται με την απόφαση αυτή, λαμβανομένων υπόψη των υφιστάμενων υπηρεσιακών αναγκών και της κατηγορίας, κλάδου και ειδικότητας των υπαλλήλων που μετακινούνται.
§3. Η εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου γίνεται κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα προσωπικού, κάθε δύο έτη, από τριμελές Συμβούλιο, το οποίο συγκροτείται με απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, από Αντιπρόεδρο ή Πρόεδρο Τμήματος του ΑΣΕΠ, ο οποίος προεδρεύει και δύο υπαλλήλους, οι οποίοι ασκούν καθήκοντα προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων των Υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών. Με κοινή απόφαση των προαναφερόμενων Υπουργών ρυθμίζονται τα ειδικότερα θέματα που αφορούν στη συγκρότηση και λειτουργία του εν λόγω Συμβουλίου, στη διαδικασία της μετακίνησης λαμβανομένου υπόψη και του συμφέροντος του υπαλλήλου, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
aftodioikisi.gr