Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

O Τσίπρας, οι εκλογές, το όραμα 8ετίας και οι βολές στους πρώην συντρόφους!

O Τσίπρας, οι εκλογές, το όραμα 8ετίας και οι βολές στους πρώην συντρόφους!


“Έχω την υποχρέωση να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση του ελληνικού λαού” τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας στην πρώτη του τηλεοπτική μετά την παραίτησή του, δικαιολογώντας έτσι την απόφασή του να πάει σε εκλογές.
«Πρέπει να λογοδοτήσω στους πολίτες, καθώς εξάντλησα τα όρια της εντολής που έλαβα τον Ιανουάριο» είπε στον Alpha και την Σοφία Παπαϊωάννου ο Πρωθυπουργός.
Παράλληλα σημείωσε πως «έχω ήσυχη την συνείδησή μου», καθώς όπως είπε εξάντλησε τα περιθώρια διαπραγμάτευσης: “Είμαι περήφανος για την επιλογή της μη εξόδου από το ευρώ. Δεν είναι αριστερή επιλογή η επιστροφή στην δραχμή”, πρόσθεσε ακόμα.
Πάλεψα όσο πιο σκληρά μπορούσα, οδηγώντας τη διαπραγμάτευση στα όρια, συνέχισε ο Πρωθυπουργός, εκτιμώντας ότι ορισμένοι επιχείρησαν να τιμωρήσουν τον ελληνικό λαό για το «όχι» στο δημοψήφισμα.
Σημείωσε δε πως δεν μετανιώνει για την επιλογή του δημοψηφίσματος, καθώς έδωσε στον ελληνικό λαό μία ιστορική στιγμή ανάτασης. “Υπερτίμησα την δύναμη του δικαίου και υποτίμησα την δύναμη του χρήματος”, τόνισε κάνοντας την αυτοκριτική του.
Ο Πρωθυπουργός, υποστήριξε όμως πως δεν μετέτρεψε το “όχι” σε “ναι” και θεωρεί πως έκανε την σωστή επιλογή καθώς η πλειοψηφία του ελληνικού λαού ήθελε συμφωνία: «Εάν είχα φύγει από τη διαπραγμάτευση, όπως μου έλεγε η καρδιά μου, την επόμενη ημέρα θα ήμουν αντιμέτωπος με μία κρίση, η οποία ενδεχομένως να οδηγούσε και στον εμφύλιο πόλεμο».
«Δεν είχαμε ποτέ ως σχέδιο τη δραχμή» ξεκαθάρισε εν συνεχεία, ενώ παραδέχθηκε ότι δεν ανέμενε τη σθεναρή συσπείρωση των Ευρωπαίων στα σχέδια της Ελλάδας για αλλαγή της Ευρώπης.
Υποστήριξε πως κυβέρνησε επτά μήνες με το πιστόλι στον κρόταφο και ζητά νέα λαϊκή εντολή έχοντας όραμα 8ετίας, για να μην χαθεί μία ακόμη γενιά νέων Ελλήνων. “Έχω όραμα 8ετίας για να σώσουμε την γενιά που έρχεται”.
Ο Πρωθυπουργός δεν άφησε στο απυρόβλητο τους διαφωνούντες εντός του ΣΥΡΙΖΑ, την Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον Γιάνη Βαρουφάκη.
Για τον υπουργό Οικονομικών τόνισε πως είχε χάσει την αξιοπιστία του απέναντι στους συνομιλητές του στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα σημείωσε πως ήθελε να πάρουμε πολλά ρίσκα. “Με 50% πιθανότητες επιτυχίας, εγώ δεν μπορούσα να πάρω το ρίσκο”.
Για την Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν θέλησε να κάνει κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο, παρά μόνο πως ο ίδιος κρίνεται για τις επιλογές του.
Τέλος, σημείωσε πως τον στενοχωρεί η στάση των συντρόφων του που αποχώρησαν και θεωρεί πως η στάση τους δεν είναι σωστή. “Έφυγαν όταν προκήρυξα εκλογές, όχι όταν ψηφίστηκε η συμφωνία. Σας λέει κάτι αυτό;”