Mετά από
επικοινωνία με το Ίδρυμα Δια Βίου Μάθησης για την Χίο, αναμένεται να λειτουργήσουν
τα παρακάτω προγράμματα :
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Κ.Δ.Β.Μ.
Α/Α
|
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
|
ΩΡΕΣ
|
ΤΜΗΜ.
|
||
1
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|
|
|
||
1.1
|
Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα
– Διοίκηση Επιχειρήσεων
|
25
|
|
||
1.2
|
Κοινωνική Οικονομία και
Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
|
50
|
1
|
||
1.3
|
Επιχειρηματικότητα και
Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη
|
25
|
1
|
||
1.4
|
Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών
Προϊόντων
|
25
|
|
||
1.5
|
Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή –
Πιστοποίηση – Διάθεση
|
25
|
1
|
||
1.6
|
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα
– e-επιχειρείν
|
25
|
|
||
1.7
|
Πράσινη Επιχειρηματικότητα
|
25
|
1
|
||
1.8
|
Δημιουργώ τη δική μου
επιχείρηση
|
25
|
1
|
||
1.9
|
Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές
|
25
|
|
||
1.10
|
Υπολογίζοντας τις δαπάνες του
νοικοκυριού
|
25
|
|
||
1.11
|
Συμβουλευτική σταδιοδρομίας
|
25
|
|
||
1.12
|
Επαγγελματική ενεργοποίηση
ανέργων γυναικών
|
25
|
1
|
||
2
|
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ –
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
|
|
||
2.1
|
Περιβάλλον και καθημερινή ζωή
|
25
|
|
||
2.2
|
Γεωργία και Φυσικοί Πόροι
|
25
|
|
||
2.3
|
Συλλογικές Περιβαλλοντικές
Δράσεις
|
25
|
|
||
2.4
|
Οικολογικές λύσεις για το σπίτι
|
25
|
1
|
||
2.5
|
Προστασία και Δικαιώματα
Καταναλωτή
|
25
|
|
||
2.6
|
Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων
|
25
|
1
|
||
2.7
|
Αστικοί λαχανόκηποι
|
25
|
|
||
2.8
|
Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής)
διατροφής
|
25
|
1
|
||
2.9
|
Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες
|
25
|
1
|
||
2.10
|
Διαμόρφωση και διακόσμηση
εσωτερικών χώρων
|
25
|
1
|
||
3
|
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
|
|
|
||
3.1
|
Επεξεργασία Κειμένου –
Διαδίκτυο (Ι)
|
50
|
1
|
||
3.2
|
Υπολογιστικά Φύλλα –
Παρουσιάσεις (ΙΙ)
|
50
|
1
|
||
3.3
|
Βάσεις Δεδομένων –
Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ)
|
50
|
1
|
||
3.4
|
Διαδικτυακά εργαλεία και
υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή
|
25
|
1
|
||
3.5
|
Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media)
|
25
|
|
||
3.7
|
Δημιουργία Ιστοσελίδας
|
50
|
1
|
||
3.8
|
Ηλεκτρονική εφημερίδα
|
50
|
|
||
4
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
|
|
|
||
4.1
|
Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα
|
25
|
|
||
4.2
|
Βελτιώνω την ορθογραφία μου
|
25
|
|
||
4.3
|
Σύνταξη εγγράφων – φορμών
|
50
|
1
|
||
4.4
|
Αγγλικά για το χώρο εργασίας
(Α2-Β1)
|
25
|
1
|
||
4.5
|
Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2)
|
25
|
1
|
||
4.6
|
Γαλλικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
1
|
||
4.7
|
Γερμανικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
1
|
||
4.8
|
Ιταλικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
1
|
||
4.9
|
Ισπανικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
1
|
||
4.10
|
Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)
|
25
|
|
||
4.11
|
Κινεζικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
|
||
4.12
|
Τουρκικά για τον τουρισμό
(Α1-Α2)
|
25
|
1
|
||
5
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
|
|
|
||
5.1
|
Διαχείριση
εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής
|
25
|
|
||
5.2
|
Αποτελεσματική συνεργασία στον
εργασιακό χώρο
|
25
|
|
||
5.3
|
Αποτελεσματική ηγεσία στην
εργασία
|
25
|
|
||
5.5
|
Διαχείριση χρόνου
|
25
|
|
||
5.6
|
Διαχείριση διαπροσωπικών
σχέσεων
|
25
|
|
||
5.7
|
Επικοινωνία και δυναμική της
Ομάδας
|
25
|
|
||
5.8
|
Εθελοντικές δράσεις στην τοπική
κοινωνία
|
25
|
|
||
5.9
|
Αποτελεσματική επικοινωνία με
φορείς και υπηρεσίες
|
50
|
1
|
||
5.10
|
Αντιμετώπιση της κοινωνικής
κρίσης στην καθημερινή ζωή
|
25
|
1
|
||
6
|
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ
ΤΕΧΝΗ
|
|
|
||
6.1
|
Ιστορία της Τέχνης
|
25
|
|
||
6.2
|
Εικαστικό Εργαστήρι
|
50
|
1
|
||
6.3
|
Φωτογραφία
|
25
|
|
||
6.4
|
Κινηματογράφος
|
25
|
|
||
6.5
|
Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο
|
50
|
|
||
6.6
|
Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση)
|
50
|
1
|
||
6.7
|
Εργαστήρι μουσικής
|
50
|
|
||
6.8
|
Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
|
50
|
|
||
6.9
|
Αξιοποίηση της Πολιτιστικής
Κληρονομιάς
|
25
|
|
||
7
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ
|
|
|
||
7.1
|
Μετανάστες – Υποστήριξη στην
καθημερινή ζωή
|
25
|
1
|
||
7.2
|
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές
δεξιότητες Ι
|
50
|
|
||
7.3
|
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές
δεξιότητες ΙΙ
|
50
|
|
||
7.4
|
Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην
καθημερινή ζωή
|
25
|
|
||
7.5
|
Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην
καθημερινή ζωή (Α1)
|
125
|
1
|
||
7.6
|
Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην
καθημερινή ζωή (Α2)
|
175
|
1
|
||
7.7
|
Κρατούμενοι – Υποστήριξη
κρατουμένων
|
25
|
|
||
7.8
|
Μουσουλμανική Μειονότητα –
Γλωσσικές δεξιότητες Ι
|
50
|
1
|
||
7.9
|
Μουσουλμανική Μειονότητα –
Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ
|
50
|
|
|
Πρόταση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Προγράμματα ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
Τίτλος Προγράμματος:
|
Υφιστάμενες καλλιέργειες στη
Χίο( Μαστίχα , εσπεριδοειδή, αμπέλι, ελιά
κ.α)- Προοπτικές για νέες καλλιέργειες
|
Προτεινόμενη διάρκεια (ώρες):
|
50 ώρες
|
Στόχος Προγράμματος:
|
Ενημέρωση σχετικά με υφιστάμενες
καλλιέργειες – στροφή προς νέες καλλιέργειες
|
Ομάδα Πολιτών, στους οποίους
το πρόγραμμα απευθύνεται:
|
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ
|
Τεκμηρίωση
εκπαιδευτικής ανάγκης:
|
Ιδιαιτερότητα καλλιεργειών της
Χίου(Μαστίχα εσπεριδοειδή κλπ)
Αξιοποίηση υφιστάμενων αγροτικών
καλλιεργειών .
Επαγγελματική διέξοδος
|
Πρόταση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για
Προγράμματα ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
Τίτλος Προγράμματος:
|
Μεταπυρική εκπαίδευση, οργάνωση
και ευαισθητοποίηση εθελοντών Νομού Χίου
|
Προτεινόμενη διάρκεια (ώρες):
|
50 ώρες
|
Στόχος Προγράμματος:
|
Η εκπαίδευση των κατοίκων του
νησιού στην πρόληψη δασικών πυρκαγιών και στις ενέργειες αποκατάστασης
καμένων εκτάσεων. Η ενίσχυση του κινήτρου εθελοντικής προσφοράς στη
δασοπροστασία. Η εκπαίδευση σε θεμελιώδεις αρχές του εθελοντισμού. Εισαγωγή
σε θέματα δασοπυρόσβεσης και αποκατάστασης καμένων εκτάσεων. Οργάνωση και
λειτουργία εθελοντικών ομάδων.
|
Ομάδα Πολιτών, στους οποίους
το πρόγραμμα απευθύνεται:
|
Σε μέλη εθελοντικών ομάδων. Μέλη
των υπό σύσταση εθελοντικών ομάδων πυροφύλαξης.
Προέδρους δημοτικών ενοτήτων
κλ.π. Γενικό πληθυσμό
|
Τεκμηρίωση
εκπαιδευτικής ανάγκης:
|
Η καταστροφική πυρκαγιά της 18ης
Αυγούστου 2012.
|
Πρόταση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για
Προγράμματα ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
Τίτλος Προγράμματος:
|
Κοινωνικές και Οικονομικές
προεκτάσεις της Χιακής ναυτοσύνης- ναυτική εκπαίδευση-ναυτιλιακή βιομηχανία
|
Προτεινόμενη διάρκεια (ώρες):
|
125 ώρες
|
Στόχος Προγράμματος:
|
Συνειδητοποίηση του άρρηκτου
δεσμού ναυτιλίας – Χίου- Στροφή στη ναυτιλία-Καταπολέμηση της ανεργίας
|
Ομάδα Πολιτών, στους οποίους
το πρόγραμμα απευθύνεται:
|
Ενήλικες 18-64 ετών
|
Τεκμηρίωση
εκπαιδευτικής ανάγκης:
|
Η γνώση και εκτίμηση της
προσφοράς της ναυτοσύνης στο νησί της Χίου, διαχρονικά και ιδιαίτερα σε
περιόδους οικονομικής κρίσης.
|