Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

EΠΙΣΗΜΟ "ΝΑΙ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ




ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ
ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

«ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΤΟ ΠΑΓΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΕΤΩΝ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΟΥ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΥΛΗ ΣΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ. ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟ ΝΗΣΙ»



ΝΑΙ σε όλα για τις νέες Πύλες Εισόδου στη Λέσβο από τον Υφυπουργό Οικονομικών Γιώργο Μαυραγάνη, στην Επίκαιρη Ερώτηση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, ο οποίος έχει υπό τη βουλευτική του εποπτεία και την Εκλογική Περιφέρεια της Λέσβου.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μαυραγάνης απάντησε ότι δεν υπάρχει πλέον καμία επιφύλαξη εκ μέρους του Υπουργείου Οικονομικών να γίνει Πύλη Εισόδου το λιμάνι της Πέτρας, στο Μόλυβο, θέμα το οποίο είχαν απορρίψει οι προκάτοχοί του Υπουργοί και Υφυπουργοί Οικονομικών και το οποίο επανέφερε ο Τέρενς Κουίκ με αλλεπάλληλες Ερωτήσεις και Επίκαιρες Ερωτήσεις και σειρά δηλώσεων-ανακοινώσεων.

Ως μοναδική προϋπόθεση ο Υφυπουργός Οικονομικών για την έναρξη λειτουργίας του λιμανιού της Πέτρας ως Πύλη Εισόδου, είναι η εξασφάλιση της κατάλληλης κτιριακής υποδομής η οποία θα μπορέσει να φιλοξενήσει τους τελωνιακούς υπαλλήλους μαζί με τους λιμενικούς και τους αστυνομικούς.

Επίσης, με την ευκαιρία της Επίκαιρης Ερώτησης για το λιμάνι της Πέτρας, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ έθεσε και το πάγιο αίτημα του Πλωμαρίου να γίνει και αυτό Πύλη Εισόδου, πόσο μάλλον που η περιοχή έχει έτοιμες και προσφερόμενες δωρεάν τις κτιριακές εγκαταστάσεις, όπως επίσης έχει ήδη εν λειτουργία την τελωνιακή υποδομή.

Με δεδομένο ότι το θέμα του Πλωμαρίου το έθεσε ο Τέρενς Κουίκ για πρώτη φορά στην κοινοβουλευτική διαδικασία, ο Υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης επιφυλάχθηκε για την τελική του απάντηση, λέγοντας ότι θα το μελετήσει με τους υπηρεσιακούς του παράγοντες, αλλά η όλη τοποθέτησή του έδειξε ότι ούτε και για το Πλωμάρι είναι αρνητικός!

Μετά το τέλος της συζήτησης της Επίκαιρης Ερώτησής του, ο Τέρενς Κουίκ έκανε την εξής δήλωση:

«Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που μέσα από το κοινοβουλευτικό μου έργο, με ιδιαίτερη επιμονή κατάφερα ως Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ να αποσπάσω το ΕΠΙΣΗΜΟ ΝΑΙ, μέσα στη Βουλή, και όχι επαναπαυόμενος στις γνωστές εκτός κοινοβουλίου πολιτικάντηδες δηλώσεις, για το χρόνιο αίτημα της δημιουργίας Πύλης Εισόδου στο λιμάνι της Πέτρας. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που δρομολογείται και το θέμα του Πλωμαρίου.

Είμαι ένας Βουλευτής που δεν εκλέγεται στη Λέσβο, αλλά που προσπαθώ ως Βουλευτής Επικρατείας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ να προωθώ όλα τα εκκρεμή ζητήματα που απασχολούν το νησί. Και της Λέσβου, αλλά και του Άη-Στράτη και της Λήμνου.

Σήμερα έκλεισε ένα σημαντικό ζήτημα για το οποίο έχω ξεκινήσει ταξίδια στη Λέσβο από τις αρχές Αυγούστου, με αλλεπάλληλες συναντήσεις τόσο με το Δ.Σ. του «Φορέα» του Μολύβου όσο και με μέλη του Επιμελητηρίου Λέσβου και κυρίως με το Γιώργο Εγγλέζο ο οποίος μου έδωσε σημαντικά στοιχεία για να επιχειρηματολογήσω στο πάγιο και δίκαιο αίτημα για την Πύλη Εισόδου στην Πέτρα.

Τώρα, ξεκινώ τις προσπάθειες για την εύρεση του κατάλληλου λυόμενου κτιρίου 120 τ.μ. που θα εγκατασταθεί στην Πέτρα, ώστε σε εποχές μεγάλης οικονομικής κρίσης να μην επιβαρυνθούν οι ενδιαφερόμενοι τουριστικοί φορείς της περιοχής.

Ο προσανατολισμός μου είναι προς τα Ολυμπιακά Ακίνητα, λυόμενα που χρησιμοποιήθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Ήδη έχω κάνει τις πρώτες συνεννοήσεις με τον αρμόδιο Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Ιωαννίδη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι θα με βοηθήσει στο μέγιστο δυνατό.

Επίσης οφείλω να προσθέσω ότι σε συνάντηση που είχα πριν από λίγο με το Λέσβιο Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Χαράλαμπο Αθανασίου, μου είπε ότι και εκείνος ψάχνει το θέμα του λυόμενου στις αποθήκες του ΟΛΠ.

Αναφέρω αυτή τη λεπτομέρεια, διότι η δεοντολογία μου μου επιτάσσει να αναφέρομαι σε κάθε προσπάθεια που γίνεται για το καλό της Λέσβου, από όποια κομματική πτέρυγα της Βουλής και αν προέρχεται. Δεν μπορώ να λειτουργώ με παλαιοκομματικές και μουχλιασμένες νοοτροπίες.

Τέλος, ήρθε και η ώρα να δώσω με τις κοινοβουλευτικές μου πράξεις την απάντηση σε δημοσίευμα εφημερίδας της Λέσβου που με πολύ χλευασμό αναφέρθηκε στο πρώτο μου ταξίδι στο Μόλυβο (ακριβώς για να ξεκινήσω τις διαδικασίες της Πύλης Εισόδου) ως ταξίδι προσωπικών μου διακοπών και τουρισμού!

Δεν περιμένω την όποια αναγνώριση των προσπαθειών μου, διότι από τη στιγμή που μπήκα στη Βουλή πρέπει να εκτελώ όσο μπορώ καλύτερα τις υποχρεώσεις που ανέλαβα. Και να τρέχω στην πηγή των γεγονότων, όπως έπραττα και σε όλη τη δημοσιογραφική μου καριέρα.

Απλά ζητώ από τους συναδέλφους μου δημοσιογράφους να μην παρασύρονται σε μία κριτική που δεν αρμόζει ούτε με την ιστορία της εφημερίδας τους. Και πολύ περισσότερο όταν η δική μου ιστορία, στα μεγαλύτερα κανάλια και στις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας, ήταν πάντοτε διάφανη, με την υπογραφή μου και ποτέ ανώνυμα ή με την υπογραφή άλλου.

Ζητώ να έχω την αυστηρή κριτική για τις πολιτικές μου παραλείψεις. Αλλά ζητώ να έχω τη συνεργασία όλων όσων πραγματικά αγαπούν τη Λέσβο. Πολιτών, παραγόντων και δημοσιογράφων. Τους απλώνω το χέρι μου, χωρίς θυμό για το πόσο αδικήθηκαν οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, με εκείνα τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη στο πρόσωπό μου».