Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ποιες υπηρεσίες προτιμούν οι πολίτες στα ΚΕΠ - Οι νέες δυνατότητες που προσφέρουν (λίστα)


Αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, ο αριθμός των πολιτών που προτιμούν τα ΚΕΠ για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο.
Η σταδιακή ενίσχυση και αναβάθμισή τους από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουν υπηρεσίες σε απευθείας σύνδεση, συνδεδεμένες με βασικά μητρώα του Δημοσίου, προσφέροντας έτσι πιστοποιητικά μέσα σε ένα ή δύο λεπτά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα Της θεαματικής αύξησης Της εξυπηρέτησης ΜΕΣΩ Των ΚΕΠ σε απευθείας σύνδεση αποτελεί η βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης. Το 2013 δόθηκαν συνολικά 642.341 πιστοποιητικά στους πολίτες, ενώ το 2014 οι πολίτες πήραν με μία επίσκεψη, μέσα σε ένα λεπτό, συνολικά 1.011.342 βεβαιώσεις (αύξηση 57,4%). Παράλληλα, το 2013 δόθηκε βεβαίωση γέννησης σε 289.181 πολίτες, ενώ το 2014 σε 370.265 (αύξηση 28%).
Οι υπηρεσίες που προτιμούν οι πολίτες:
Βεβαίωση γέννησης
Βεβαίωση ιθαγένειας
Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ - ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ - ΟΤΕ
«Α) Βεβαιώσεις Ύψους Μηνιαίων Αποδοχών Κύριας & Επικουρικής
β) Εκτυπώσεις Βεβαιώσεων για Φορολογική Χρήση
γ) Συγκεντρωτικά Εκκαθαριστικά Σημειώματα 6-μήνου
Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ)
Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας
Βεβαίωση Εισφορών / Αποδοχών / Τρίμηνo Ενημερωτικό Σημείωμα Συντάξεων
Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου
Ποιες είναι οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες:
Αίτηση για την έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου γενικής χρήσης και να το παραλαμβάνουν εντός τριών ημερών, ενώ μέχρι πρότινος χρειαζόταν σχεδόν ένας μήνας
Αντικατάσταση άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτων που έχουν εκδώσει οι υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης (απλό και ΟΓΑ)
Αίτηση στο «πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων και βραβείων σε πολύτεκνες μητέρες» του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ) / ΟΓΑ
Αίτηση για το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης.
Όπως προκύπτει εξάλλου με τα στοιχεία με την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση αυξήθηκε κατά 41,3% ο αριθμός των πολιτών (υποθέσεις) που εξυπηρετήθηκαν, ενώ μειώθηκαν κατά 43,5% οι ανθρωποώρες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο και για τους εργαζόμενους των ΚΕΠ και για τους πολίτες.


aftodioikisi.gr