Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Χαρδούβελης: Μετέφερα τα χρήματα το 2012 γιατί φοβήθηκα




«Μετέφερα τα χρήματα γιατί πράγματι τον Ιούνιο του 2012 φοβήθηκα, περισσότερο απ’ όσο σήμερα. Τα μετέφερα λίγα – λίγα μέσω διαδικτύου από το σπίτι μου γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα φτάσουν», τόνισε τη Δευτέρα στο Σταρ ο Γκίκας Χαρδουβέλης.
Ο τέως υπουργός Οικονομικών διευκρίνισε «ότι μετέφερα και ένα μεγάλο πόσο και αυτό δείχνει ότι δεν ήθελα να κρυφτώ (…) Είχα και ένα παιδί στο εξωτερικό, και ήθελα να κάνει κάποιες πληρωμές» πρόσθεσε.
Ο κ. Χαρδούβελης επανέλαβε ότι «τα χρήματα είναι δηλωμένα, δικαιολογημένα και φορολογημένα. Είναι προϊόν δουλειάς 32 χρόνων στο εξωτερικό και εμένα και της συζύγου μου. Η ζωή μου είναι ένας καθρέφτης. Κανείς δεν έχει να μου προσάψει τίποτα».
«Τότε ήμουν σύμβουλος ενός πρωθυπουργού ο οποίος όμως δεν μπορούσε να καθορίσει τα πράγματα. Άλλοι τα καθόριζαν» τόνισε για τον Λουκά Παπαδήμο.
Tέλος, ο πρώην υπουργός σημείωσε ότι ελπίζει να τύχει της ίδιας δημοσιότητας και το πόρισμα που θα βγει και θα καταδεικνύει την αλήθεια. «Όταν κάποιος διέρρευσε το θέμα και το έμαθα από την εφημερίδα, αντί από τη Βουλή, δεν είμαι θύμα;» .

aixmi.gr