Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΕΚ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ) ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ΄ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ



ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Ο Σύλλογός μας εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του γιατί υποχρεώνονται οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης του νομού μας να μεταβούν στη Μυτιλήνη, την 1/4/2013, για τα επιμορφωτικά προγράμματα χωρίς να καλυφτούν άμεσα τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής τους στη Μυτιλήνη.
Αυτή τη στιγμή οι συναδέλφισσες που υποχρεώνονται να μεταβούν εκτός νομού, με το μισθό πείνας που παίρνουν, την ακρίβεια στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, στα εισιτήρια των πλοίων και τα πανάκριβα ξενοδοχεία με αποτέλεσμα να αδυνατούν να ανταποκριθούν σε μια σημαντική και γιατί όχι θετική διαδικασία που έχει να κάνει με την επιμόρφωση τους. Και όλα αυτά για 12 ημέρες δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην συμμετοχή τους.
Καλούμε την κυβέρνηση και τον υπεύθυνο τομέα του Υπουργείου Παιδείας που τις υποχρεώνουν σε μια τέτοια μετακίνηση να φροντίσουν τώρα για την άμεση κάλυψη των εξόδων αυτών.
Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να παρέμβει άμεσα στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να δοθεί άμεση λύση.
Θέμα 2: Πρωτοβουλίες του Δ.Σ. για τη στήριξη των συναδέλφων της ειδικής αγωγής (αναπληρωτές) –  κινητοποίηση 19ης Απρίλη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.
Ο ΑΠΡΙΛΗΣ ΤΟΥ 2013 ΜΗΝΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 19/4/2013

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ διαπιστώνει – για άλλη μια φορά – την σκληρή πραγματικότητα που βιώνει ο χώρος της ειδικής Αγωγής. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν αρκετά κενά σε εκπαιδευτικούς (σε τμήματα ένταξης και σε παράλληλες στηρίξεις),  σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
Εδώ και μια δεκαετία  οι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής της χώρας μας, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Εργάζονται κάθε χρόνο στα Ειδικά Σχολεία, στα Τμήματα Ένταξης, στις δομές της Ειδικής Αγωγής, μόνο ως συμβασιούχοι / αναπληρωτές (ΠΕ61 – ΠΕ71) καθότι ποτέ δε διορίστηκαν είτε μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (προκηρύχθηκε δυο φορές αλλά ακυρώθηκε) είτε μέσω της πολύχρονης προϋπηρεσίας τους (εκατοντάδες έχουν συμπληρώσει 30μηνο).
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
·                     Να λήξει η ομηρία των συναδέλφων αναπληρωτών.
·                     Να γίνει τώρα διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους αποφοίτους των Π.Τ.Ε.Α.
ΖΗΤΑΜΕ από το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής:
·                     Να ισχύσει στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής το ίδιο θεσμικό πλαίσιο που ισχύει για όλους τους αναπληρωτές της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
·                     Να αλλάξει τώρα με Προεδρικό Διάταγμα η καταστροφική διάταξη του Ν.3699/2008 όπου οι διδακτορικοί/μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγής και της προϋπηρεσίας.
Η συγκεκριμένη διάταξη οδηγεί στην κατάργηση των πανεπιστημιακών πτυχίων της χώρας μας και στην άνθιση μιας «βιομηχανίας» μεταπτυχιακών στην Ελλάδα, Βουλγαρία, Ιταλία, κ.α. Αν δεν αλλάξει αυτή η διάταξη φέτος, υπάρχει ο κίνδυνος να κατακλυστεί του χρόνου η Ειδική Αγωγή από εκατοντάδες ανθρώπους που ποτέ δεν μπήκαν  σε Ειδικό Σχολείο, Τμήμα Ένταξης, κτλ. και να μείνουν άνεργοι οι εκπαιδευτικοί που εδώ και 11 χρόνια εργάζονται στην Ειδική Αγωγή.
            Για όλα τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει το μήνα Απρίλιο ως «Μήνα Ειδικής Αγωγής» και διοργανώνει πανελλαδικό συλλαλητήριο, για τα θέματα της Ειδικής Αγωγής, την Παρασκευή 19 του Απρίλη 2013 και ώρα 13:00 στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι.
Για το λόγο αυτό και για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν στο συλλαλητήριο κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού, ταυτόχρονα καλεί τους Πρωτοβάθμιους Συλλόγους να κηρύξουν, όπου χρειαστεί, επιπλέον 3ωρη στάση εργασίας για να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι της επαρχίας να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα προχωρήσει και στην εκμίσθωση λεωφορείων για τη μεταφορά των συναδέλφων, εφόσον υπάρχει ικανός αριθμός συμμετεχόντων και μετά από επικοινωνία με τους κατά τόπους συλλόγους εκπαιδευτικών.
            Στο συλλαλητήριο που πρέπει να δώσει ηχηρή απάντηση στις επιλογές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή και τους γονείς. Η προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες είναι δείγμα πολιτισμού και κοινωνίας και μας αφορά ΟΛΟΥΣ. 
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ –
ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Μόλις μια βδομάδα μετά την ψήφιση του Ν.4115/2013 και του επίμαχου άρθρου 39, το Υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε την «Ανοιχτή Πρόσκληση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση - «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης». Στο κείμενο αυτό αποκαλύπτονται οι πραγματικές προθέσεις του Υπουργείου που δεν είναι άλλες από την πλήρη αποδιάρθρωση του συνόλου της Ειδικής Αγωγής, μέσα από την  «ένταξη όπως-όπως» στα κοινά σχολεία.
Μέσα από ευχολόγια, εύηχες λέξεις (ίσες ευκαιρίες –συμμετοχή κλπ), αλλά και μεγάλα ψέματα για το έργο που επιτελείται σήμερα στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής πλασάρεται  το «νέο» μοντέλο Ε. Α., που κύριο στόχο έχει, (σύμφωνα με το κείμενο του προγράμματος, «σε μια εποχή οικονομικής ύφεσης και περιορισμού των οικονομικών πόρων»)  να μεταβιβαστεί η ευθύνη και το κόστος της, στους ίδιους τους «χρήστες», στα παιδιά δηλαδή με Αναπηρίες και Ειδικές  Μαθησιακές Ανάγκες και τις οικογένειές τους.
ΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ
Με το νόμο 4115/2013τα Ειδικά Σχολεία μετατρέπονται σε Κέντρα Υποστήριξης (!) μιας ενότητας σχολικών μονάδων, που ονομάζεται πλέον Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και δημιουργείται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή. Το ΣΔΕΥ, εκτός των άλλων, έχει σκοπό να συντονίζει τις σχολικές μονάδες μέλη του, ώστε να εντάσσουν και να υποστηρίζουν τους μαθητές με αναπηρία και τα αντίστοιχα τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης.
Σε κάθε σχολική μονάδα δημιουργείται Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ), που θα αποτελείται από το διευθυντή, τον εκπαιδευτικό Ε.Α. του Τμήματος Ένταξης ή της Παράλληλης Στήριξης του σχολείου, έναν ψυχολόγο κι έναν κοινωνικό λειτουργό από το Κέντρο Υποστήριξης του ΣΔΕΥ. Η επιτροπή αυτή «θα κάνει διάγνωση, θα διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για τους μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης (παραπέμποντας όσους χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη σε ...εξωσχολικές Υπηρεσίες!), θα διαμορφώνει προγράμματα πρώιμης προσχολικής παρέμβασης, θα παρακολουθεί την εφαρμογή της όλης διαδικασίας, θα συντονίζει και θα παραπέμπει όσους μαθητές χρειάζονται γνωμάτευση από τα ΚΕΔΔΥ» (άρθρο 39 του νόμου 4115/2013). Το μόνο που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούν να κάνουν τα παραπάνω όργανα (ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ), είναι ουσιαστικό εκπαιδευτικό έργο.
Επιπλέον χιλιάδες εκπαιδευτικοί Ε.Α. των σημερινών ΣΜΕΑΕ, με πολύτιμη ειδίκευση στην Ε.Α., θα χάσουν τα επόμενα χρόνια τις οργανικές θέσεις τους, αν είναι μόνιμοι (ή δε θα διοριστούν ποτέ, αν είναι αναπληρωτές), και είναι αμφίβολο αν θα μπορέσουν να εργαστούν στην Ε.Α. ξανά.
ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ
Διαβάζοντας κάποιος το «Επιχειρησιακό Πρόγραμμα» που έρχεται να υλοποιήσει το Ν.4115 και έχοντας μια στοιχειώδη επαφή με την Ειδική Αγωγή αντιλαμβάνεται μια εξοργιστική αντιστροφή της πραγματικότητας. Συγκεκριμένα παραθέτουμε:
*      Όλη η διαδικασία εντοπισμού και αξιολόγησης των αναγκών γίνεται βασικά εκτός του κοινού σχολείου και εστιάζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών με βάση την πάθηση και όχι στην υποστήριξη.

*      Ο ψυχολόγος δεν προσεγγίζει τους μαθητές από τη σκοπιά της σχολικής ψυχολογίας των παραγόντων συμμετοχής στη σχολική ζωή και επιτυχίας στη μάθηση. (σ.σ. …κι από ποια σκοπιά τους προσεγγίζει;)

*      …Ο κοινωνικός λειτουργός δεν εστιάζεται στους εξωσχολικούς κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που εμποδίζουν τη συμμετοχή ή και τη φοίτηση στο σχολείο και δεν προωθεί εξωσχολικές δραστηριότητες συμπερίληψης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αλληλεγγύης των οικογενειών τους που ενισχύουν το έργο του. (σ.σ. και …πού εστιάζεται;)

Αυτό που σήμερα γίνεται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπ/σης - με την πολιτεία απούσα και την πλειοψηφία του προσωπικού των σχολείων να κάνει «κατάθεση ψυχής» - είναι το ακριβώς αντίθετο. Η αντιστροφή της πραγματικότητας και τα τεράστια ψέματα δεν είναι τυχαία. Το Υπουργείο Παιδείας αποσκοπεί να παρουσιάσει ως «επανάσταση», τα σχέδιά του για  την αποδιάρθρωση της Ειδικής Αγωγής. Το παρακάτω  απόσπασμα αρκεί για να καταλάβουμε «που το πάει»:
«Σήμερα ωστόσο, η Ειδική Αγωγή διεθνώς δεν ορίζεται πλέον ως ένα διαφοροποιημένο σχολείο και συνεπώς διαφοροποιημένο πρόγραμμα σπουδών, αλλά σαν επιπρόσθετες ειδικές υπηρεσίες, τόσο παιδαγωγικές, όσο και σχολικές ψυχολογικές υπηρεσίες υποστήριξης του κοινού συμβατικού σχολείου για συμπερίληψη όλων των μαθητών και υπηρεσίες αντιμετώπισης των εμποδίων εκπαίδευσης και υποστήριξης των μαθητών αυτών, αλλά και των οικογενειών τους. Τούτο έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές στο σύνολό τους να επωφελούνται από τις αναγκαίες υποστηρικτικές υπηρεσίες, αλλά και τις γνώσεις του επιστημονικού επαγγελματικού δυναμικού των στελεχών της ειδικής αγωγής (σελ. 8 – οι υπογραμμίσεις δικές μας)».
Όμως η «Διεθνής Εμπειρία» διδάσκει κάτι άλλο: σε όποιες χώρες εφαρμόστηκαν αντίστοιχα μοντέλα «ένταξης», (πχ Ιταλία τη δεκαετία του ‘90) τον πρώτο καιρό επικράτησε χάος στα σχολεία και στη συνέχεια ήρθε ως «σωτήρας», να δώσει τη λύση ο ιδιωτικός τομέας, με την ίδρυση ιδιωτικών σχολείων και ιδρυμάτων, με πανάκριβα δίδακτρα, για όσους βέβαια μπορούσαν να πληρώσουν. Οι υπόλοιποι …στον Καιάδα του κοινωνικού περιθωρίου.
Με απλά λόγια: διαλύουν τα Ειδικά Σχολεία και τις υποδομές τους, πετάνε τους μαθητές στα Κοινά Σχολεία και προσπαθούν να πείσουν ότι δεν θα ωφεληθούν από αυτό μόνο οι μαθητές των Ειδικών Σχολείων αλλά και αυτοί των Κοινών (!!!). Αρκεί η κοινή λογική για να καταλάβει κάποιος ότι, χωρίς  τα απόλυτα αναγκαία για τα παιδιά με Ε.Α, εξειδικευμένα προγράμματα: αυτοεξυπηρέτησης, κοινωνικών δεξιοτήτων, επικοινωνίας, εργοθεραπείας κλπ, χωρίς την υποδομή που διαθέτουν τα Ειδικά Σχολεία (έστω και στοιχειωδώς κάποια), μέσα σε μια τάξη του Κοινού Σχολείου με 25 και 30 μαθητές, εκ των οποίων 2-3 (στατιστικά) με μαθησιακά προβλήματα, χωρίς… χωρίς…. για ποιά ένταξη μιλάμε;
Στην ουσία όσα από τα παιδιά με Ε.Α. έχουν βαριές αναπηρίες, σωματικές και νοητικές, δε θα εκπαιδευτούν ποτέ, με αποτέλεσμα να μη μπορέσουν ποτέ να αυτοεξυπηρετηθούν, να αποκτήσουν ένα επάγγελμα και πολύ περισσότερο να ενταχθούν στην κοινωνία που είναι το ζητούμενο. Ταυτόχρονα θα βιώσουν την περιθωριοποίηση ακόμα και τα ρατσιστικά φαινόμενα που σίγουρα θα αναπτυχθούν στα σχολεία. Υπάρχει εμπειρία για το τι βίωσαν τα ίδια τα παιδιά με αυτισμό και οι οικογένειές τους που "εντάχθηκαν" στα Κοινά Σχολεία («παράλληλη στήριξη»). Επιπλέον, η διαδικασία "ένταξης", κλείνοντας παράλληλα Ειδικά Σχολεία, θα δημιουργήσει πλείστα προβλήματα στα ήδη επιβαρυμένα Κοινά Σχολεία. Η ευθύνη για τη διδασκαλία παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μεταφέρεται στον εκπαιδευτικό της τάξης. Ένα καθήκον, στο οποίο είναι αδύνατο να ανταποκριθεί.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Καμιά διαπραγμάτευση για τη ζωή και τη μόρφωση των παιδιών ΑμΕΑ!
·              Να καταργηθεί  ο Ν.4115/2013  της σφαγής της Δημόσιας Δωρεάν Ε.Α.
·         Καθιέρωση της Ειδικής Αγωγής ως υποχρεωτικής και αποκλειστικά Δημόσιας και Δωρεάν από την ηλικία των 3 χρόνων, με λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, ώστε οι οικογένειες των ΑμΕΑ και των παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες να μη χρειάζεται να καταβάλουν ούτε € για τη διάγνωση, αξιολόγηση, συμβουλευτική και  αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών τους. 
·              Να χρηματοδοτηθεί γενναία ο ευαίσθητος αυτός χώρος και να δημιουργηθούν όλες οι αναγκαίες υποδομές ώστε όλα τα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες να φοιτούν στη Δημόσια Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση.

·              Να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι στο χώρο της Ε.Α. (εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό) και να γίνουν όλοι οι αναγκαίοι διορισμοί ώστε να στελεχωθεί η Ε.Α. με μόνιμους εργαζόμενους.
·              Να ισχύει στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής το ίδιο θεσμικό πλαίσιο για όλους τους αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης.
·              Να υπάρχει πίνακας αναπληρωτών ειδικής αγωγής (ΠΕ 61 – ΠΕ 71) με βασικό κριτήριο τον πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή και την προϋπηρεσία όπως ισχύει για όλους τους αναπληρωτές.
·              Να καταργηθεί η καταστροφική διάταξη του νόμου 3699/2008 που6 δίνει προβάδισμα σε μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών.
·         Να ενημερώσει όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες (ΠΕ 61 – ΠΕ 71) για το συλλαλητήριο στις 19 Απρίλη 2013 στην Αθήνα καθώς και το πλαίσιο διεκδίκησης των αιτημάτων προκείμενου να μπει τέλος στην πολύχρονη ομηρεία των εργαζομένων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.
·         Να συναντηθεί με τους φορείς των ΑΜΕΑ σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο για κοινές δραστηριότητες.
·         Να δώσει συνέντευξη τύπου για να προβάλλει τα αιτήματα των συναδέλφων στην ειδική αγωγή, καθώς και τις εξελίξεις σ’ αυτήν.

Θέμα 3: Ορισμός εκπροσώπων του Συλλόγου στη ΔΕΠ Ψαρών

Με βάση το έγγραφο του Δήμου Ψαρών, προτείνονται να εκπροσωπούν το Σύλλογο ως:
Τακτικό μέλος: ………Τσιαουσίδου Μαρία…………………………………………..
Αναπληρωματικό μέλος: ………Στεφανίδης Γιώργης………………………………


Θέμα 4: Πραγματοποίηση συνάντησης του ΔΣ με συναδέλφους που ασχολούνται με καλλιτεχνικές δραστηριότητες

     Το ΔΣ προσκαλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες δασκάλους, νηπιαγωγούς και ειδικοτήτων που ασχολούνται τον ελεύθερο χρόνο τους με καλλιτεχνικές δραστηριότητες (φωτογραφία, γλυπτική, ζωγραφική, ψηφιδωτό, κεραμική, ξυλογλυπτική, χαλκογραφία κλπ) σε συνάντηση την Τρίτη 9 Απρίλη 2013 και ώρα 7 μμ, στον οίκο Χίου Διδασκάλων για ανταλλαγή απόψεων και την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων.

 Θέμα 5: Πραγματοποίηση συνάντησης του ΔΣ με συναδέλφους και συναδέλφισσες αναπληρωτές
     Το ΔΣ προσκαλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες δασκάλους, νηπιαγωγούς ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής  σε συνάντηση την Τρίτη 16 Απρίλη 2013 και ώρα 7μμ στον Οίκο Χίου Διδασκάλου προκειμένου από κοινού να προσανατολιστούμε σε μορφές και τρόπους διεκδίκησης άμεσων διορισμών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σ’ όλους τους τομείς (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, ειδικότητες, ειδική αγωγή).


Για το Διοικητικό Συμβούλιο                                 

Ο Πρόεδρος                                                                                Ο Γραμματέας

Γιώργης Αμπαζής                                                                    Στέφανος Τσίνγκος