Μυρινα 4/4/13 1500
Έντρομοι οι επιβάτες του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ είδαν να πέφτουν από το ταβάνι του σαλονιού του πλοίου, ένα κομμάτι μήκους 2-3 μέτρων και ένα λαμπιόνι !
Ήταν στο περιπετειώδες ταξίδι της 3ης Απριλη από Μυρινα προς Λαύριο, που αντί για 10-11 ώρες διήρκεσε 14, και αυτό κάτι λέει.
Στο σημείο που έπεσε το κομμάτι από το ταβάνι, κάτι σαν δοκάρι μας το περιέγραψαν, την προηγούμενη ώρα καθόταν μια κοπέλα η οποία λόγω των κουνημάτων έφυγε από το σημείο και πήγε σε καμπίνα και αυτή η μετακίνηση, θεωρεί, ότι την έσωσε.
Τα άτομα που εκείνη την ώρα καθόταν ή κοιμόταν στις καρέκλες του σαλονιού πετάχτηκαν έντρομοι από τον θόρυβο της πτώσης.
Ένας άλλος επιβάτης που ήταν πάρων την σκηνή μας είπε ότι εκείνη την ώρα το πλοίο τρανταζόταν με θόρυβο από τα κτυπήματα στα κύματα και η πτώση αυτού του μέρους του ταβανιού από τύχη δεν τον χτύπησε.
Ο επιβάτης αυτός μας περίγραψε την συμπεριφορά του πλοίου που βασικό στοιχείο είχε τα τραντάγματα με θόρυβο, κάθε φορά που χτυπούσε, όπως μας είπε, η καρίνα στο κύμα. Αυτή η παρατήρηση ότι χτυπούσε η καρίνα (και όχι η πλώρη) στο κύμα και ότι το πλοίο τρανταζόταν με θόρυβο εξηγείται από το μικρό βύθισμα του βαποριού αυτού, που είναι 4,2 μ. από ότι μπορώ να ξέρω από το ιντερνέτ.
Θεωρώ βέβαιο ότι ένα πλοίο με μεγαλύτερο βύθισμα όπως πχ το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που έχει 5,2 μ θα είχε άλλη, πολύ καλύτερη συμπεριφορά κάτω από τις ίδιες καιρικές συνθήκες.
Γενικά το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ από περιγραφές επιβατών δημιουργεί τρόμο στους επιβάτες ακόμη και σε μια μετρία, και συνηθισμένη στο Αιγαίο, κακοκαιρία!
Και μέχρι τώρα είχαμε τις μεγάλες καθυστερήσεις του πλοίου ακόμη και με 6 μποφορ, είχαμε επίσης τις μαρτυρίες των επιβατών για μεγάλα κουνήματα του πλοίου, τώρα όμως έχουμε και τις πτώσεις μερών του πλοίου, που απειλούν τη σωματική ακεραιότητας των επιβατών.
Δεν είναι καλό να τραντάζει έτσι ένα πλοίο γιατί απειλείται η «συνοχή» του και αυτό είναι επικίνδυνο. Ο καπετάνιος κάτω από αυτές τις συνθήκες κόβει στροφές και ταχύτητα για να το προστατέψει, όμως να που αυτή τη φορά είχαμε αποκολλήσεις, οι όποιες ευτυχώς, αφού δεν ήταν κανείς από κάτω, ήταν μόνο από το ταβάνι!
limnosnea.com
Έντρομοι οι επιβάτες του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ είδαν να πέφτουν από το ταβάνι του σαλονιού του πλοίου, ένα κομμάτι μήκους 2-3 μέτρων και ένα λαμπιόνι !
Ήταν στο περιπετειώδες ταξίδι της 3ης Απριλη από Μυρινα προς Λαύριο, που αντί για 10-11 ώρες διήρκεσε 14, και αυτό κάτι λέει.
Στο σημείο που έπεσε το κομμάτι από το ταβάνι, κάτι σαν δοκάρι μας το περιέγραψαν, την προηγούμενη ώρα καθόταν μια κοπέλα η οποία λόγω των κουνημάτων έφυγε από το σημείο και πήγε σε καμπίνα και αυτή η μετακίνηση, θεωρεί, ότι την έσωσε.
Τα άτομα που εκείνη την ώρα καθόταν ή κοιμόταν στις καρέκλες του σαλονιού πετάχτηκαν έντρομοι από τον θόρυβο της πτώσης.
Ένας άλλος επιβάτης που ήταν πάρων την σκηνή μας είπε ότι εκείνη την ώρα το πλοίο τρανταζόταν με θόρυβο από τα κτυπήματα στα κύματα και η πτώση αυτού του μέρους του ταβανιού από τύχη δεν τον χτύπησε.
Ο επιβάτης αυτός μας περίγραψε την συμπεριφορά του πλοίου που βασικό στοιχείο είχε τα τραντάγματα με θόρυβο, κάθε φορά που χτυπούσε, όπως μας είπε, η καρίνα στο κύμα. Αυτή η παρατήρηση ότι χτυπούσε η καρίνα (και όχι η πλώρη) στο κύμα και ότι το πλοίο τρανταζόταν με θόρυβο εξηγείται από το μικρό βύθισμα του βαποριού αυτού, που είναι 4,2 μ. από ότι μπορώ να ξέρω από το ιντερνέτ.
Θεωρώ βέβαιο ότι ένα πλοίο με μεγαλύτερο βύθισμα όπως πχ το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που έχει 5,2 μ θα είχε άλλη, πολύ καλύτερη συμπεριφορά κάτω από τις ίδιες καιρικές συνθήκες.
Γενικά το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ από περιγραφές επιβατών δημιουργεί τρόμο στους επιβάτες ακόμη και σε μια μετρία, και συνηθισμένη στο Αιγαίο, κακοκαιρία!
Και μέχρι τώρα είχαμε τις μεγάλες καθυστερήσεις του πλοίου ακόμη και με 6 μποφορ, είχαμε επίσης τις μαρτυρίες των επιβατών για μεγάλα κουνήματα του πλοίου, τώρα όμως έχουμε και τις πτώσεις μερών του πλοίου, που απειλούν τη σωματική ακεραιότητας των επιβατών.
Δεν είναι καλό να τραντάζει έτσι ένα πλοίο γιατί απειλείται η «συνοχή» του και αυτό είναι επικίνδυνο. Ο καπετάνιος κάτω από αυτές τις συνθήκες κόβει στροφές και ταχύτητα για να το προστατέψει, όμως να που αυτή τη φορά είχαμε αποκολλήσεις, οι όποιες ευτυχώς, αφού δεν ήταν κανείς από κάτω, ήταν μόνο από το ταβάνι!
limnosnea.com