Ικανοποιητικά είναι τα στατιστικά
στοιχεία επισκεψιμότητας του ανανεωμένου ηλεκτρονικού τουριστικού οδηγού www.chios.gr που διαχειρίζονται οι υπηρεσίες της
Περιφερειακής Ενότητας Χίου κατά το διάστημα 6μηνης λειτουργίας του.
Τόσο τα ποσοτικά όσο και τα ποιοτικά
στοιχεία δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα και την προέλευση των
επισκεπτών και επιτρέπουν τις απαραίτητες ενέργειες βελτίωσης της ιστοσελίδας
ώστε να ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο στο ρόλο της.
Αναλυτικά τα στοιχεία επισκεψιμότητας
έχουν ως εξής:
Η ιστοσελίδα
Chios.gr στο διάστημα 19 Απριλίου με 19
Σεπτεμβρίου, δηλαδή 6 μήνες από την έναρξη λειτουργίας της ως τουριστικός
οδηγός, είχε 35.559 επισκέψεις από
12.609 μοναδικούς επισκέπτες. Εκτός της αρχικής σελίδας του Chios.gr, οι
πιο δημοφιλείς εσωτερικές σελίδες είναι: η ενότητα «Παραλίες», η «Διαμονή και Μετακινήσεις», οι «Μεσαιωνικοί Οικισμοί και
Κάστρα» και τέλος η ενότητα «Τοπικά Προϊόντα».
Οι χώρες
προέλευσης των επισκεπτών της ιστοσελίδας είναι: Ελλάδα με 67%, Τουρκία με 12%, Η.Π.Α. με 4% και ακολουθούν το
Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ιταλία και η Γαλλία.
Οι πηγές
επισκεψιμότητας του Chios.gr είναι: μέσω της μηχανής αναζήτησης Google με 55%, με άμεση επίσκεψη (πληκτρολόγηση της
διεύθυνσης) με 23% και μέσω του κοινωνικού δικτύου Facebook με 2%.
Oi συσκευές μέσω
των οποίων οι χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδα είναι: σταθεροί και φορητοί υπολογιστές (84% - 10605 επισκέπτες), κινητά
τηλέφωνα (9% - 1158 επισκέπτες) και tablet (7% - 846 επισκέπτες).
Η εφαρμογή «Chios Travel Guide» έχει εγκατασταθεί
συνολικά σε 236 smartphones και tablet.
Το 58% των χρηστών της εφαρμογής είναι Ελληνικής καταγωγής, το 20% Τουρκικής
και τρίτοι έρχονται οι υπήκοοι της Ολλανδίας με 7%.