Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Τουριστικής προβολής & Ανάπτυξης, της 14ης Φεβρουαρίου 2013, συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, το θέμα της δημιουργίας τρίγλωσσης ημερολογιακής ατζέντας για τις δράσεις βιωματικού τουρισμού, που μπορούν να υποστηρίξουν φορείς και ιδιώτες για το 2013 και το οποίο θα προωθηθεί και ηλεκτρονικά, με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες στο νησί μας, οι οποίοι θα βιώσουν την κουλτούρα του τόπου.
Συζητήθηκε επίσης το θέμα της παρουσίασης στη Σμύρνη - στις 22 Φεβρουαρίου - των αποκριάτικων εθίμων της Χίου, μέσα από σχετικό έντυπο και προβολή βίντεο, για την προσέλκυση τούρκων επισκεπτών την περίοδο της Αποκριάς, το οποίο αξιολογήθηκε ως θετικό βήμα, που μπορεί να προσδώσει οφέλη για τον τόπο μας. Στην αποστολή θα συμμετέχουν και μέλη πολιτιστικών συλλόγων, που πραγματοποιούν τις αποκριάτικες εκδηλώσεις, προκειμένου να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.
Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν οι ενέργειες του Δήμου για την προσέλκυση ρώσων επισκεπτών στο νησί μας με τη δρομολόγηση τσάρτερ και διπλή προσέγγιση (από Λέσβο ή Σάμο), λαμβάνοντας ως δεδομένο την κινητικότητα προσέλκυσης ρώσων επισκεπτών στη χώρα μας.
Εξετάσθηκε επίσης η δυνατότητα εκδήλωσης στην Αθήνα με σκοπό την προβολή του νησιού μας, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Καμίνη κι αποφασίσθηκε να προγραμματισθεί με την κατάλληλη ευκαιρία.
Αναφέρθηκε το ζήτημα της χρήσης χιώτικων προϊόντων στην παρασκευή εδεσμάτων σε χώρους μαζικής εστίασης και καταλύματα του νησιού και συζητήθηκε πως μπορεί να γίνει συνείδηση στους επαγγελματίες η προώθηση της μοναδικότητας των ντόπιων προϊόντων.
Τέλος αποφασίσθηκε η διαφημιστική προβολή της Χίου, μέσα από ειδησεογραφικά portals και συγκεκριμένα η προώθηση τουριστικών προορισμών, επιχειρήσεων, προϊόντων κ.α. με πολλαπλασιαστικά οφέλη για το νησί μας.