Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ


Καλημέρα κ.Βουλευτές.
Νομίζω ότι είναι η ώρα και η στιγμή που σοβαρά πρέπει να ασχοληθείτε με αυτό το "κομμάτι" της κοινωνίας που κρατάει αυτήν την πατρίδα ζωντανή, διότι μόνο αυτό το κομμάτι είναι το Ανάχωμα που πολύ δύσκολα ακόμα τα καταφέρνει και υπομένει σε περικοπές μισθών-συντάξεων και πληρωμές φόρων.
Είναι αυτό το "κομμάτι" της κοινωνίας που πραγματικά δούλεψε-πλήρωσε και πληρώνει τις εισφορές του και τους φόρους του,δημιούργησε μια μικρή ακίνητη περιουσία, και δυστυχώς κάποιοι Πολιτικοί διαχρονικά δημιούργησαν μια άλλη κοινωνία, την κοινωνία των κηφήνων και πονηρών πολιτών που τόσα χρόνια τους βαφτίζουν Αριστερούς-Αντιστασιακούς-Ανένταχτους-Ριζοσπάστες και ότι άλλο!!!
Στο όνομα λοιπόν αυτών των πολιτών (των πονηρών κηφήνων)οι κόποι και οι διαχρονικές θυσίες μας θυσιάζονται στις σκοπιμότητες των πολιτικών, των εκβιασμών των ΜΜΕ  και  έχουμε φθάσει στα όρια μας.
Αν λοιπόν αυτό το ανάχωμα καταρρεύσει τότε η παλίρροια της καταστροφής θα τα σκεπάσει όλα και θα φάει ο ένας τον άλλο!!!
Δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα ποιο καθαρά και γλαφυρά να βγάλω από μέσα μου ούτε τον θυμό ούτε την απογοήτευσή μου, για όλους όσους βλέπω τριγύρω μου να συμπορεύονται με διεφθαρμένους πολιτικούς που σαν τις βδέλλες έχουν πιει και συνεχίζουν να πίνουν το "αλμυρό μου αίμα".



Ζαννίκος Μάρκος
Συντ/χος Πλοίαρχος Ε.Ν.
Χίος